remix voor hongaars label

da goose

DaGooseMusic.nl
Ik heb onlangs een remix gemaakt voor een hongaars label genaamd soulmate. (release mei / juni)
Normaal gesproken is het zo dat als je een remix doet je het origineel te horen krijgt en de sampels / midi file krijgt.
In dit geval heb ik alleen de samples gehad, geen origineel gehoord en geen midifile gehoord of gezien, dit is het resultaat.

soulmate records

het gitaar / synth geluid is een sample van een basje wat bij de samples zat en die heb ik onder handen genomen met filters, distortion etc zodat het wat viezer klonk.
Verder is de track op de hihat en de tambourine na met de computer gemaakt.. o ja.. en mijn mixer en wat compressors en filters enzo

lekker drive zit er in!

*brand op cd*

maar je hebt het origineel niet gehoord? ben benieuwd naar die plaat dan...hehehe

Origineel geplaatst door Dobre
lekker drive zit er in!

*brand op cd*

maar je hebt het origineel niet gehoord? ben benieuwd naar die plaat dan...hehehe

shit... hij is nog niet uit of hij word al illegaal op cd gebrand.... :frons:

ik ben ook wel benieuwd naar de plaat inderdaad... ik wil nu het origineel wel eens horen, dat mocht ik niet van Andy Slates, eerst de remix doen en dan pas het origineel horen

prima plaatje, grooved lekker door :L

Wel bizar dat je m niet hebt gehoord.....

Lekker spul.

lekkerrr horr!

Die uh... filter/phaser/panning/reversing/wat dan ook stukjes, zijn erg lekker, heerlijk als ie dan weer wordt open gegooid.

:okdan:

Laatst gewijzigd:
lekkere geluiden, kick had ik iets meer ge-compressed
dat ie lekker klapt maar das mijn mening,
voor de rest is het een vette plaat!!
laatste stukje(5.43 tot eind) vind ik helemaal kicken

later

:okdan:

Origineel geplaatst door da goose
shit... hij is nog niet uit of hij word al illegaal op cd gebrand.... :frons:

ik ben ook wel benieuwd naar de plaat inderdaad... ik wil nu het origineel wel eens horen, dat mocht ik niet van Andy Slates, eerst de remix doen en dan pas het origineel horen

dan draai ik 'm toch niet voor een duizendkoppig publiek :bekdicht:

:P

Lekker trackie, gaat gewoon lekker door, niet een SUPER bijzondere Dagoose plaat, maar wel een lekkere "door mix plaat"

Niks op aan te merken...

Klinkt erg lekker ... energievol, doet 't goed op de dansvloer!

Phaser/filter stukjes zijn ook erg cool.

Back