synthmann
Ouwe rot
Jongens, echt geen grap. bij een vriend probeerde ik de DX200 uit met zijn jacks die hij in zijn korg X5 heeft hangen en die wilden er na afloop niet meer uit!!! met enigszins toelaatbare kracht uitoefenen lukt het ook niet en openschroeven heeft geen zin (geprobeerd) want doordat de jacks vastzitten kun je een printplaatje niet bewegen en niet bij bepaalde schroefjes komen. zolang de kabels niet verrot gaan is er niet echt een probleem, maar als de kabels eens verrot gaan zit ik mooi te kijken!
zijn er soms meerdere soorten jacks op de markt? of zijn er verhalen bekend van stereojacks in monopluggen of andersom die vast kwamen te zitten? het waren trouwens gewone mono jacks.niks bijzonders. mijn eigen jacks ging prima in en uit de dx200 (niet doordenken).
grtz. synthman
zijn er soms meerdere soorten jacks op de markt? of zijn er verhalen bekend van stereojacks in monopluggen of andersom die vast kwamen te zitten? het waren trouwens gewone mono jacks.niks bijzonders. mijn eigen jacks ging prima in en uit de dx200 (niet doordenken).
grtz. synthman

Als mensen hem nu eens echt helpen ipv onzin.