Ps 3200

Zou kunnen maar voor mij is in alle geval 5k veel te veeel

... wees inventief !

attachment.php

Hij is wel polyfoon. Maar inderdaad, wát ik ervan heb gehoord en gezien valt mij een beetje tegen. Ik zou er nooit 5000 Euro voor over hebben iig.

krijg je 2 1/2 a6'en voor

Klinkt hij echt zo goed ?

Jaja, en dat bod is weer van die 'John'. Die overbiedt op zo'n beetje alle vintage op marktplaats, en reageert volgens veel verkopers nooit. Nepbiedingen dus.

Dit is na de Gert Verhoevens die de hele dag marktplaats beloeren, snel kopen en meteen weer met honderden Euro's er bovenop onder lulsmoezen als 'ik wil eens wat anders proberen' weer aanbieden een andere plaag.

Ach, het is maar net hoe je het bekijkt. Er zijn mensen die het ervoor over hebben de hele dag het internet af te struinen naar leuke apparatuur, daar op de gekste momenten heel nederland en misschien wel europa voor doorrijden en het dan terecht soms met winst kunnen verkopen. Er zijn ook mensen die inderdaad nooit reageren nadat ze hebben geboden, maar dat komt ook op dit forum voor. Het is van alle tijden denk ik.

Ach, het is maar net hoe je het bekijkt. Er zijn mensen die het ervoor over hebben de hele dag het internet af te struinen naar leuke apparatuur, daar op de gekste momenten heel nederland en misschien wel europa voor doorrijden en het dan terecht soms met winst kunnen verkopen.

Tuurlijk jongen. Omdat jij het hele land + europa doorkruist mag je er best een centje aan verdienen... ;)

Wat moet je nou met 2 1/2 Audi's, of begrijp ik 't verkeerd ;)

nee hoor, kun je met 8 mensen tegelijk de ellebogen uit het venster laten hangen. handig hoor.

geen kwaad woord over "john",
kom je aan "john", kom je aan mij
bij "john" is het zo: een man een man , een man een man.
en iedereen weet , of dient te weten dat "john" niet geeft om geld.
als "john " iets wilt, dan gaat "john" er voor.
ach waren er maar meer "john" "s , ja ook hier op synthforum !

Hij is wel polyfoon. Maar inderdaad, wát ik ervan heb gehoord en gezien valt mij een beetje tegen. Ik zou er nooit 5000 Euro voor over hebben iig.

"john " wel hoor, als ie ervoor gaat, gaat ie er helemaal voor !

( eh, wie is "john " eigenlijk , of hebben we het hier over een " wat " ?)

ik heb echt geen idee.
stuur je een pb

ah zo, nee, ja , dat zit wel snor inderdaad, die john , ah kijk, geen problemen..

heb trouwens net even met de vrouw overlegd en wij vinden beiden dat ik ook mee moet gaan met de moderne tijden en trents, derhalve:

voortaan adverteer ik op marktplaats onder meerdere aliasis, enkele wil ik hier wel delen :
turny voor de vinylafdeling, knobs , voor het hardwaresynthgedeelte

daarnaast heb ik enkele bijaccounts geopend voor het synthforum,
geen paniek , voor vrienden blijft het sunny ( helaas heb ik geen vrienden )
speciaal voor de dames op het forum ( die er ook niet zijn ) wordt het "steve" ( we komen per slot van rekening uit maastricht ).
eea natuurlijk in overleg , naast mijn vrouw, ook met "john "

Back