Ps 3200

alleen met "john "8~

Ben zwaar teleurgesteld in je Sunny, hou je er meer vrienden op na!
Ben nog al jaloers aangelegd, moet toch echt eens goed over onze relatie nadenken ;)

Laatst gewijzigd:
"steve" zoals ik al eerder aangaf analogica;)

hoor wie dat zegt, de man die zich waarschijnlijk al verkneukeld om met "john" te ps'en ..

Jaja, en dat bod is weer van die 'John'. Die overbiedt op zo'n beetje alle vintage op marktplaats, en reageert volgens veel verkopers nooit. Nepbiedingen dus.

Ik ken hem die John, die is echt heel erg ja, dat is zooooon gruwelijke eikel, volgens mij woont ie in Veldhoven ? misschien kunnen we hem samen "afstoppen" ?

uh:?
hebben we het hier over dezelfde ?
ons "John" ?
;{

Ik ken hem die John, die is echt heel erg ja, dat is zooooon gruwelijke eikel, volgens mij woont ie in Veldhoven ? misschien kunnen we hem samen "afstoppen" ?

jhon uit veld hoven heb nog wel ergens een adresje verkocht mn ooit mn eertse drumachien .w8maar ff :D

edit pakken jullie jhon / neemk zn synthjes wel mee ..blabla

ging t niet over ps korkies

Zal wel veels te duur zijn geweest....ik ken hem, moet haast wel.

750.-? gld voor een in new staat zijnde r8 ..let wel de mk2 met 200+ sounds aan boord

was toen veel misschien/ maar praat dik 12 jaar terug ofso
kocht daarvoor een tr606...d8 nog datr midi op zat:P:D

zo leert men heb leren huma feel proggen op de r8 ..stukken leukere drumachien dan een sampler / rack module
..in de machien moestk ..thnx nog :engel:

xxkel:D

Ik heb ook wel eens wat van hem gekocht van die John.

Hij lijkt wel een soort maffia figuur, maar is wel een wijze gast!

kwilde iets terug brenge ...konk klsappies krijuh van ....zn zussie heje t wels zo ziout gegeten:bekdicht::peukie::biertje:

750.-? gld voor een in new staat zijnde r8 ..let wel de mk2 met 200+ sounds aan boord

Ik heb hem ooit nieuw gekocht bij Seuntjes, ik weet niet zeker of ze precies zo heten, in Sittard.
Volgens mij kostte dat ding toen fl 2495,- best veel verlies dus :D
Vond het wel een heel leuk ding, klinkt erg goed.

John een maffia figuur, ha ha ha, daar moet ik toch echt om lachen :D
Behalve dat hij meer verstand van synths heeft dan de meesten hier, is hij ook nog eens zeer gastvrij en aardig :okdan:
Als je iemand niet kent, vel dan ook geen oordeel over hem :eureka:

Ik heb hem ooit nieuw gekocht bij Seuntjes, ik weet niet zeker of ze precies zo heten, in Sittard.
Volgens mij kostte dat ding toen fl 2495,- best veel verlies dus :D
Vond het wel een heel leuk ding, klinkt erg goed.

these days met bv 4 kaarten 200.- eu ofso is een egt goede stand alone ala tr syle sequencing drumachien

zoals met veel producten [digitale gear ] stort in ..die markt
heb een s330/550 incl editting shit monitor enso gekocht vanwege de stunning library [free] en ...de sound
kwam er achter door een w30 tydje in huis te hebben

man roland heeft goede spullen gemaak hebk niet eens een keertje over de analoge gear datkent iedereen wel ...rondertussen

John een maffia figuur, ha ha ha, daar moet ik toch echt om lachen :D
Behalve dat hij meer verstand van synths heeft dan de meesten hier, is hij ook nog eens zeer gastvrij en aardig :okdan:
Als je iemand niet kent, vel dan ook geen oordeel over hem :eureka:

jhon = godfather ..van synthjes verkopen ..ken eiglijk aleen martyn music house die eerder was dan hem ,......met aan huis gear salen

denk dat senso ...eerder was ..oepszzzz
jh:maffia:n wise guy:doei:

editted

Laatst gewijzigd:
5000 is niet zo gek voor een ps3200
Onlangs heb ik een 3300 voor meer dan 10K ziengaan.
1500 reparatie kan best als bv alle vca's en envelopes gecalibreerd zijn etc.

5000 is niet zo gek voor een ps3200
Onlangs heb ik een 3300 voor meer dan 10K ziengaan.
1500 reparatie kan best als bv alle vca's en envelopes gecalibreerd zijn etc.

mij leek 5000 ook de prijs, 1500 reparatie....ik weet het niet hoor, ik zou het niet slikken..

Back