Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Das e pak geld

Die L van de Sangen is een prima kerel. Heeft al heel wat moois verkocht. Ik heb een aantal keren van hem gekocht.Whaat
On f#(x!ng geloofelijk.
Iedereen verkoop tegenwoordig zen analoog.
Kan alleen maar den prijs ten goede komen
Straks kunnen we weer vintage analoog kopen aan dumping prijzen
Whhhhhhhhoehaaaaaaaa
Wel had je hem toen ook ontdekt dan? Degene die ik bij Feedback kocht voor 1200 gulden heeft er een jaar gestaan geloof ik. Men dacht aan Elka aan een B merk. Men vond ook de lay-out niet mooi en hij was log. Die sequencer was natuurlijk bij aanvang al achterhaald, want die techniek ging zo snel. Alleen wat echt super aan die sequencer was dat je over 1 oktaaf jouw basline/sequence kon transponeren.Ik ben te laat geboren
key-addAlleen wat echt super aan die sequencer was dat je over 1 oktaaf jouw basline/sequence kon transponeren.
ik denk het niet... digitaal werd gezien als perfect... drums moesten super strak qua timing maar ook qua geluid steeds exact hetzelfde klinken, synths die niet meer out of tune waren werden gezien als het summun etc... toen werd er ook nog gewoon muziek gemaakt die niet zijn wortels had in "oh luister die ene osc eens wat vet he?" maar meer in de conventionele muziek soorten van die tijd... dus zeker geen electro etc. want dat bestond nog niet...Goei vraag meeste mensen wouden het niet meer.
Ktwijfel of mensen geen verschil hoorde tussen de twee (digi en analoog)
Go with the flow zeker....
Moest ik erbij geweest zijn ik zou het wel weten.

key-add
ik denk het niet... digitaal werd gezien als perfect... drums moesten super strak qua timing maar ook qua geluid steeds exact hetzelfde klinken, synths die niet meer out of tune waren werden gezien als het summun etc... toen werd er ook nog gewoon muziek gemaakt die niet zijn wortels had in "oh luister die ene osc eens wat vet he?" maar meer in de conventionele muziek soorten van die tijd... dus zeker geen electro etc. want dat bestond nog niet...
Alleen wat echt super aan die sequencer was dat je over 1 oktaaf jouw basline/sequence kon transponeren.