Klinkt ok, maar de bass of chords moeten de zang volgen, dan gebeurt er wat denk ik.
De notes klopt niet in de chorus volgens mij.
Tenzij Engels je moedertaal is: baslijn, akkoorden, noten, refrein

.
Het origineel is:
Abmaj - D#maj - Fmin - C#maj
dit is:
C#maj - D#maj - Fmin - Fmin
Die kloppen prima, want de noten van de melodie passen nog steeds bij het akkoord. Substitutie is niet verboden

.
Nu even on-topic:
De vocalen mogen wat beter in de mix zitten; 't lijkt er nu op alsof ze er boven hangen. Even een glue/smearing compressor erover of zo.
Naar het refrein heb je een abrupte overgang (0:45). Met de overgang op 1:14 zet je gelijk weer de kick aan; da's jammer; een beetje extra werk en beiden klinken ze vloeiender en spannender.
Op die van 0:45 kun je overwegen om het laatste "but you know that baby I.." even weg te laten en "ready for those flashing lights" te herhalen, wellicht met een filter erop terwijl je percussie langzaam wegsterft. Even stilte en dan wham erin met het refrein.
Op die van 1:14 zou ik wat meer omgooien; omdat je het tweede deel van het refrein nog even op zich laat wachten moet je dat wellicht wat korter maken.
Op 2:07 lijkt het alsof er een compleet nieuwe track begint, en er is geen duidelijk verschil tussen wat couplet en refrein is. Overgangen tussen delen van het couplet mogen wat subtieler, en als het refrein er dan weer in komt kun je daar weer even een breakdown in schuiven.
Op de arpeggio op 3:23 zou ik er nog iets bij plakken - een octaafje hoger in de preset, wellicht? Op 4:18 klinkt 't alsof er een deur dichtgaat - misschien overwegen om daar nog 1 kick neer te zetten.
Over 't algemeen niet slecht gedaan, maar ik zou er nog wel aan gaan polijsten, voornamelijk in de opbouw.