Stukje worst

ArieKnarie

Wild zwijn
In een Dixi op een stuk braakliggend grondgebied
IK weet het ff niet iemand suggesties? moet ik er nog meer bij doen of zo laten?
ik krijg van alles te horen van minder muzikale, de 1 zegt tekst erbij de ander niet, mastering moet nog wel wat aan gedaan worden:?

ik wil er gewoon iets chillz van maken iig

Attachments

• stukkie wors 1.mp3
    5,5 MB · Bekeken: 87
inderdaad, wat 6 zegt.
en mastering moet je jezelf pas druk om maken als de track af is, mix lijkt mij wel prima.

probeer eens na een aantal maten een paar lange noten te spelen, maak er desnoods om te beginnen een bluesachtig schema van, en dan niet op de volgende accoorden hetzelfde melodietje blijven spelen, dat werkt niet
en dan nog ergens een break , met gewoon niets, en dan na de break bijvoorbeeld op orkaan kracht in een ander accoord en/of toonsoort doorgaan..... enz. ect.

klinkt verder prima, dus je moet er wat mee kunnen..

:mega:

Op t moment dat alles bij elkaar komt, heeft de track best een kippenvelgehalte.. vooral als de lekkere drums er dan nog inkomen.. Wel vind ik dat er ergens 1 toontje niet helemaal bij de rest past, die klinkt wat vals.. dat is denk ik een soort blazer die je er in hebt gedaan.. Als die later wegvalt, is het valse gevoel ook weg.

Al met al zeker iets om mee door te gaan... Je kunt later als je de track/mix echt afmaakt nog enkele geluiden wat sterker naar voren laten komen en anderen wat naar de achtergrond brengen.. Dan vind ik het wel interessant!

Naar het einde toe is ie ook wel lekker, alleen ben ik geen fan van de hoge geluidjes die er in blijven zitten.. En de FX die er elke 8 bars in komt..

Leuke melodien in ieder geval.. Nice one!

ik vind m iig goed bij je avatar passen :D

wat 6 zegt idd.. rustpunten. dat hoge ding is behoorlijk aanwezig zeg maar
probeer s zoveel mogelijk eruit te halen zodat de boel nog overeind blijft maar dat we echt een beetje kunnen chillen:)
ik hoor ook een gek nootje

Ik zal ns naar het valse nootje gaan zoeken (ik heb al enig idee welke dat is), ik zelf ook het idee dat het nu nog een beetje langdradig is idd, wat breaks en een beetje variatie is ook zeker op z'n plaats, iig bedankt voor de info, zover. Ik zal weer 's ff gaan pielen.
tis alweer een wat ouder trackje van me, maar wel waard om 'm ff goed af te maken.

Back