roetsj
Ouwe rot
Nog een prettig vidje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Vallen The Hurts onder nieuwe synthpop? In ieder geval een lekker nummer, goede stijl.
Hurts - Better Than Love - YouTube

zo aan die clip te zien gaat het daar wel voor een groot gedeelte om... muzikaal is het niet echt origineel verder...Laten we het toch maar niet hebben over mensen hun look en klerenkeuze, ik denk dat er alvast veel tegenstanders van uw mening zullen zijn, maar daarenboven doet het er bijzonder weinig toe.
Er wordt weinig tot niets nog gemaakt dat écht origineel is.zo aan die clip te zien gaat het daar wel voor een groot gedeelte om... muzikaal is het niet echt origineel verder...
ik vond het vooral te veel herhalen... zelfde basis steeds...Voor de rest: leuk nummer, maar verschrikkelijke stem en ditto accent.
Ik denk bij oude synthpop vooral aan Heaven 17, Depeche Mode, New Order, Human League, Soft Cell, etc... en deze zang lijkt daar helemaal niet op, vind ik.Ik vind het wat lastig dat nieuwe synthpop kennelijk vaak als oude synthpop moet klinken. Vooral qua zang - ik ben niet zo voor die geaffecteerde 80s zangstijl. Op Les Nuit Botaniques een paar maand geleden Mirrors gezien en als de zanger wat zweeg vond ik het eigenlijk stukken beter.
Misschien druk ik mij verkeerd uit, ik wou maar zeggen: voor de één is hoe ze er uit zien helemaal cool, voor de ander slaagt het op niets. Voor de rest vind ik ze nog niet zo heel opvallend fout zijn (er bestaan toch ergere in het genre). Ik herinner mij nog een optreden van the human league deze zomer waar de 2 zangeressen, die inmiddels toch al een zekere leeftijd hebben, in nachtkleedjes sexy stonden te dansen. Dat is nog zoveel fouter, en tegelijkertijd omdat het pop is, misschien des te genialer.zo aan die clip te zien gaat het daar wel voor een groot gedeelte om... muzikaal is het niet echt origineel verder...