cloudman
ex nihilo creatum ens
yo endonyx, (en alle anderen uiteraard)
trackers zijn niet echt mijn ding, maar het waren één van mijn eerste ervaringen ook met muziek maken.
toen ging het voor mij nog met screamtracker.
ondertussen klooi ik soms wa rond me andere trackers, maar da brengt nie veel op voor de moment.
kmoe zeggen, fruity is ook mijn favoriet, ver voorbij reason (hoewel ik misschien nie mag oordelen wegens
reason niet grondig genoeg kennende).
hoewel het een zeer vlot progje is, moet ik fuse beamen: tegen dat ik er iets uit kreeg dat vaag
mijn eigen standaarden bereikte, was ik toch al een goed eindje aan het "studeren" over muziek maken
met de pc en aan het experimenteren.
ondertussen begint het zo beetje bij beetje te komen.
hmm, klinkt best impressive edonyx, en als je dat allemaal doet met fruity?
het progje heeft in ieder geval mogelijkheden zat. met de mogelijkheid om buzzzmachines
te gebruiken, zijn we vertrokken voor een tijdje
Nu maar hopen dat op een dag de buitenwereld ook ooit eens iets van mij goed genoeg vind om
een plaatje van te kopen
(waarschijnlijk ook met FL gemaakt dan)
greetz
trackers zijn niet echt mijn ding, maar het waren één van mijn eerste ervaringen ook met muziek maken.
toen ging het voor mij nog met screamtracker.
ondertussen klooi ik soms wa rond me andere trackers, maar da brengt nie veel op voor de moment.
kmoe zeggen, fruity is ook mijn favoriet, ver voorbij reason (hoewel ik misschien nie mag oordelen wegens
reason niet grondig genoeg kennende).
hoewel het een zeer vlot progje is, moet ik fuse beamen: tegen dat ik er iets uit kreeg dat vaag
mijn eigen standaarden bereikte, was ik toch al een goed eindje aan het "studeren" over muziek maken
met de pc en aan het experimenteren.
ondertussen begint het zo beetje bij beetje te komen.
hmm, klinkt best impressive edonyx, en als je dat allemaal doet met fruity?
het progje heeft in ieder geval mogelijkheden zat. met de mogelijkheid om buzzzmachines
te gebruiken, zijn we vertrokken voor een tijdje

Nu maar hopen dat op een dag de buitenwereld ook ooit eens iets van mij goed genoeg vind om
een plaatje van te kopen
(waarschijnlijk ook met FL gemaakt dan)greetz

.