artiesten die fruity loops gebruiken.

Origineel geplaatst door soldier-eu

owja, niet haten, maar er zijn veel underground artieste uit de vs, finland, zweden, duitsland enz die met me samewerke, kheb ook 6 beatz voor de album van een Finse underground rapper geproduceerd en vergeet ff niet de fact dat ik betaald wordt voor me beatz...

holla [/B]

ik ben wel erg benieuwt naar wat snippers van die finse rapper . enne hoe heet tie ?

grtzzz bazzio

Hey man!

Dope beats! Ze doen me een beetje denken aan de shit van General Midi, ken je die? das zo'n gassie die van die kickass oldskool beats maakt.

-C-

Yo remmelt whazzaap man?!
Was je afgelopen zaterdag ook op die dope chille party in eastergate?

L8r homie

-C Dogg-

urban zuigt..

geen limiet soldaat. nl

Origineel geplaatst door soldier-nl
en vergeet ff niet de fact dat ik betaald wordt voor me beatz...

holla

en vergeet ff niet de fact dat je niet betaald voor jah soft-wah

lullo

Origineel geplaatst door soldier-nl
voordat ik met me verhaal begin, jullie zullen wel afvragen wie ik ben, nou ik ben Ömer AKA Soldier-NL, ik heb een eige productie bedrijfje ; Soldier ProductionZ.... Ik ben nog maar 16 jaar oud en heb al de doe dit al zo'n jaartje. Ik domeinnaam www.soldierproductionz.com gekocht omdat het nu tijd is om die shit uit te breiden.

Ik produceer ook beatz met Fruity Loops en de mensen die zeggen "met fruity loops kan je geen professionele/goeie hip-hop beatz maken" ... F*** You.... Er zijn zat prof's die het ook gebruiken, vooral de XXL versie wordt door profs gebruikt. Dit weet ik omdat ik af en toe in contact kom en doordat ik me afvraag wat hun gebruike, ga ik allerlei vrage stelle en als antwoord komt vaak fl, reason, cubase enz...

btw voor degene die afvragen wat voor beatz ik dan maak en van welke niveau ze zijn, check me soundclick : www.soundclick.com/soldierproductionz

owja, niet haten, maar er zijn veel underground artieste uit de vs, finland, zweden, duitsland enz die met me samewerke, kheb ook 6 beatz voor de album van een Finse underground rapper geproduceerd en vergeet ff niet de fact dat ik betaald wordt voor me beatz...

holla

:r Dit helemaal goed komen Dr. Dre

Nou nou nou nou nou.

Die meneer Bones was over z'n programma'tjes aan 't praten, omdat zomaar aan te nemen bij deze Soldier-kerel is ook wel weer wat voorbarig, niet? FL Studio is prima betaalbaar, dus.

Warez zijn net als Fight Club. Rule one: you don't talk about Fight Club.

In de tussentijd heeft deze Soldier (laat alsjeblieft die AOL-speak Z van ProductionZ zitten en maak er gewoon een kleine letter s van) behoorlijk wat eruit gepompt. Goed, 't is nog geen Pharrell, maar niemand is dat, en het is tenminste verfrissend om eens iemand te hebben die gelijk met tracks komt ipv eerst een half jaar te miepen over waar Tiesto nou z'n supersaw uithaalt.

Toch?

soldier nl , heb je al nagedacht over een kleding en of geur lijn ?. met dat laatste wil ik je wel helpen hoor .
ik produceer al jaren geuren .
voor die kledinglijn heb ik wel iemand anders voor je , zal morgen ff vragen vragen of ze tijd heeft , ze zit momenteel te bridgen.

-ontop-

mijn menig over FL , ik heb ooit eens v4.0 geprobeerd.

ik zou willen dat fruityloops jaren eerder had bestaan , tis een leuk sequenser pakket , en ik denk ook een fijn pakket om te beginnen met muziek maken .(al vind ik de interface een crime , maar ben dan ook qbase gewent)
ik had hier in den beginne van mijn muziekale aspiraties graag mijn ontdekkingen op willen doen .

een maatje van me heb ik weleens dingen horen doen met die granulizer die er in zit , vond het helemaal te gek klinken wat hij allemaal met sampletjes deed , nog nooit zoiets gehoord .
zelf vond ik het erg prettig om bestaande drumloops wat gevarieerder te maken met de slicer functie . dus buiten het al in one pakket vond ik het een leuke tool om samples mee te bewerken .
ik weet zeker dat je met fruitloops goeie nummers kan maken , ik weet NIET hoe het mix gedeelte is ,maar sommige demo songs klonken best lekker .

wat kost zoon pakketje eigenlijk ?

Laatst gewijzigd:
Zijn er mensen die geld betalen voor zulke beats?
Misschien geen gek idee om ook maar eens beats te gaan verkopen dan

waarschijnlijk ben je dan 5 uur bezig voor 20 euro. Maarja, voor een 16 jarig
knulletje is dat phatte cash yo.

dat nummer Tiga - Sunglasses At Night, die is toch ook met fruityloops gemaakt? (TS-404, "beats van de samples(??)" , etc.) of heb ik dat mis. en de "hot in here" versie van tiga lijkt er ook verdacht veel op.

Het maakt allemaal niet meer uit. Deze DJ Bone is niet meer behandelbaar.
Ik wens uw allen een goede nachtrust toe en morgen weer KOFFIE!

dam'n, meningen liggen hier erg verschillend :P maarja kzal een paar van jullie beantwoorden ;

ik heb al beatz verkocht en dat voor $50. Ik heb btw buiten dat er "wat" beatz op me soundclick staan nog zo'n 10/20 beatz die ik er niet op mag zetten omdat ze al reeds verkocht/erop gerapt is (niet alles is verkocht)
voor degenen die me shit bevallen, thnx ;) voor degenen die blabla praten, respect maar dan wil ik toch heel erg graag wat beatz van jullie horen.....

ennu of ik al nagedacht had over een kleding of geur lijn? muah 't is nog te vroeg, kzal wel binnenkort een paar onterwerpers van gucci vragen of ze al wat voor me willen doen.... :S omg mense...

die Finse rapper heet GeniJezz, kzal wel kijke of ik wat snippets kan krijge ;)

ontopic : hebben jullie het nooit dat je als je naar een nr luistert zoiets heb van ; die is in fl gemaakt! ik heb 't vaak, vooral met de nr's die zijn geproduceerd door jermaine dupri

holla

aangezien je een sequencer niet kan horen, lijkt deze me tricky te spotten in een eindproduct.

En mensen die meegeleverde samples gebruiken van wat dan ook....geloof niet dat die in t algemeen ver komen

[offtopic]owjaaaa... echt wel wreed dat m`n matties hier een beetje Oosterpoort Massive zitten te representen.Soldaat kan iedereen worden, veteraan echter niet ;)[/offtopic]

Één van de vetste (IMHO) "minimal" producties is gemaakt met FL. Notabene is er een preset gebruikt. Ik heb het natuurlijk over:
"Welcome to Berlin" van Kiki en Silversurfer (ik denk niet dat het Lippy is ;)) op het label van Savas Pascalidis nml. Lasergun recordings....

Back