Stacy records?

20hz

..to the beat of the drum
Mensen, iemand hier ooit gehoord van Stacy records?
Of iets dergelijks, ik kan er niks over vinden op het web en het schijnt wel een
pittig vrouwtje te zijn, 17 jaar, eigen label, goede bedoelingen met muziek,
kijk dat spreekt mij aan., dus....iedereen die meer weet of een url-tje
heeft, graag!

jeps heb ik van gehoord. Ze stonmd in de krant en om eerlijk te zijn ben ik wel geinterreseerd in haar maatschappij. Wil der eigenlijk wel wat demo's opsturen. Misschien dat het wat kan worden namenlijk.

Origineel geplaatst door bambamstudio
Was zei ook niet bij Barend en van Dorp?

Volgens mij wel.

HAHAHA! En dat voor een 17 jarige. Die was er al vroeg bij :D

Deze lijst had ik ook gevonden ja, maar het lijkt mij dat zei in 1959 nog geen platen uitbracht, want toen was ze niet eens geboren.

En een pittig vrouwtje 17 jaar, eigen label, goede bedoelingen met muziek zal ook wel een bijbehorende website laten bouwen denk ik.

Ik meen me te herinneren uit BvD dat ze vooral in (gitaar???)pop geinteresseerd was? En als ze je als band goed vond, dat je haar zowiezo een soort 'aanbetaling' moest doen, maar hoogte van bedrag wou ze niet zeggen geloof ik (vind niet zo vreemd in haar geval dat ze dat geld nodig heeft om jou uitgebreid te kunnen promoten)

orgineel v/d site 'staceyrecords' Jong, blond en nergens bang voor. Muziekliefhebber op de eerste plaats. Sinds haar 13e jaar bijna elk weekend wel ergens voor een podium te vinden. En nu, bijna vier jaar verder, is bandjes kijken en biertjes drinken nog steeds haar favoriete bezigheid..
Hmmm, jammer dat 't voornamelijk gitaar/rock-gericht is..(?)

Origineel geplaatst door n0_key
Ben ik nou gek? (Ehm, van mij hoef je hierop niet te antwoorden hoor...)

http://www.staceyrecords.com/

Dat is toch niet zo heel erg moeilijk?

nou, die had ik geprobeerd, maar die werke niet een paar dagen geleden......
en tja, er kan maar iemand dom zijn he....

Ze kwam niet echt al te snugger over bij Barend&vanDorp, en verder heeft ze weinig te bieden behalve toegang tot wat distributiekanaaltjes: de bands die op dat cd'tje zijn verschenen hebben moeten lappen om op de cd te verschijnen...

Verder is het inderdaad middle-of-the-road-rock wat ze prefereert zo te horen. Niets mis mee, maar dance-demo's hoef je dus waarschijnlijk niet op te sturen...

nah ik doe ook alleen maar rock wahaha. ben geen trance dance liefhebber. naja progressive rock. weet niet wat ze er van gaat vinden maar idd dat dokken :S ermm ikke amper geld hebben voor apperatuur dus naja laat staan hehe... ach laat ook maar... silly idee wahaha...

Origineel geplaatst door Hydra
Ze kwam niet echt al te snugger over bij Barend&vanDorp,

index_r4_c1-kl.gif

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een leuke meid vond hoor... Als ze ietsje ouder was wist ik het wel ;) :{ :luv:

en verder heeft ze weinig te bieden behalve toegang tot wat distributiekanaaltjes: de bands die op dat cd'tje zijn verschenen hebben moeten lappen om op de cd te verschijnen...

Ja, maar waar zou zij het geld vandaan moeten toveren op haar leeftijd? Ik denk dat ze hele prestatie heeft verricht om zoiets op poten te krijgen, dat getuigt toch wel van doorzettingsvermogen en liefde voor haar vak denk ik. Zou leuk zijn voor haar als zoiets gaat draaien, aan pers-aandacht hoeft het niet te liggen iig.

Verder is het inderdaad middle-of-the-road-rock wat ze prefereert zo te horen. Niets mis mee, maar dance-demo's hoef je dus waarschijnlijk niet op te sturen...

Nee, ik vermoed idd dat dat nog weinig zin heeft... Toch moeten we dit soort initiatieven wel in de gaten houden lijkt me.

Als ze nauw een beetje bekend wordt, kan ze een keertje de playboy in, dan is ze gelijk van het geldprobleem afgeholpen en zijn wij ook nog eens heel blij :P

beetje van die blije softe meisjesmuziek inderdaad.
wel jammer, was wel interessant geweest anders; een jonge zelfstandige vrouw die ook daadwerkelijk iets kan.
maar ik denk dat hier op het forum niemand zit die hier op kan/wil. zelfs prog rock lijkt me moeilijk te verkopen daar.

oh, trouwens, ik zie zo al 2 redenen waarom ze niet in de playboy komt...

nah ik moet zeggen dat ik toch wel bewondering voor haar heb om wat ze heeft bereikt op deze leeftijd. VInd het toch wel knap dat ze het al voor mekaar krijgt. Das echt liefde voor het vak hebben idd. Dat te bedenken dat ze gewoon hiernaast haar (was het HAVO ja toch?) volgt en in haar examenjaar zat (d8 ik weet niet meer zo goed). Echt petje af...

naja ze ziet er idd leuk uit ook ja en daar bewonder ik haar ook voor ;) maar goed das toch niet the main feature... heb al iemand dus wehehe :D

Origineel geplaatst door cyan_circle
oh, trouwens, ik zie zo al 2 redenen waarom ze niet in de playboy komt...

Hehe wat zijn die dan :S Bedoel uiterlijk is best mooi vind ik toch... En ze is lang iets wat fotograven graag hebben. (weet ook niet waarom... maar lange modellen zijn in trek...)

maar goed nee denk dat mijn herrie idd niet verkoopt. Wie luisterd er nu naar Tony Banks 8ige muziek these days. Juist niemand. Verkopen doet het dus niet. Ja voor die paar oude lulletjes die der al vanaf de 70ies naar luisteren. Zoveel jongeren luisteren er niet naar... Ken er eigenlijk maar stuk of 7 over de wereld verspreid...

Naja proberen ga ik iig niet. Tis niet eens helemaal mijn muziek. heb er met andere mensen aan samen gewerkt en naja we zitten over een release voor het goede doel te denken...

Tuurlijk, is een lovenswaardig iniatiatief. Maar ze heeft ook weer geen bergen verzet, iedereen kan op z'n 17e een cd'tje persen en verspreiden, zeker als je de bands laat betalen :)

Laat haar maar een paar jaar aanpielen, en wat ervaring en wijsheid opdoen. Misschien dat het dan iets wordt, maar voorlopig is een het sympathieke puber die een leuk verzamelcd'tje bij elkaar heeft gesprokkeld...

Back