Fenix XL (Dutch synth)

Voor diegene die de Fénix II in al zijn kleuren en geuren zou willen horen kan komende Zaterdag in Den Bosch tijdens November Music luisteren naar een nieuwe compositie van mij....geheel gratis :D

Ik heb de Fénix echt tot het uiterste gepusht en er een dolby surround 5.1 composite van gemaakt. Naast een stuk met de Fénix worden er nog 2 andere stukken van mijn had gespeeld tijdens Cineac Sonore op Zaterdag vanaf 17:00 uur.

Mocht je willen komen of meer info willen check hier even:

http://www.novembermusic.net/default.asp?pageID=209

(sorry voor deze schaamteloze reclame 8) )

Attachments

• logo november music.jpg
    logo november music.jpg
    32,2 KB · Bekeken: 184
Gisterenmiddag de Fénix II met de fiets opgehaald en heelhuids thuis gekregen. Het enige apparaat waar mijn initialen in het serienummer zijn opgenomen!
Ik had mijn weekje vakantie de komende week niet beter kunnen plannen.

Heb ze alle 2 met de fiets vanuit de trein opgehaald.........halverwege geflikkerd :stupid maar gelukkig waren ze goed inpakt.
Ben er nu voorzichtig wat aan 't patchen erg gaaf............houd me v/d kroegen :P

grtG-J

Heb ze alle 2 met de fiets vanuit de trein opgehaald.........halverwege geflikkerd :stupid maar gelukkig waren ze goed inpakt.
Ben er nu voorzichtig wat aan 't patchen erg gaaf............houd me v/d kroegen :P

grtG-J

Er bestaat toch zo iets als een trein taxi. Combo kaartje oid

Rijd nooit met de trein. Haat openbaarvervoer ..

Als het meezit is zondag de 18e de dag van ophalen.....
Bert, mocht je dit lezen: bedankt voor het geduld! :okdan:

Gisteren eindelijk de Fenix II opgehaald!
Na thuiskomst begonnen met patchen en direct overdonderd van alle mogelijkheden....
Op mn doepfer systeem kom ik vaak modules tekort...
Op de Fenix zijn er modules die ik gisteren niet eens heb gebruikt, dat komt nog wel......
Ben bang dat ik niet zo fantasierijk ben om alle mogelijkheden te benutten/ontdekken :P
Soundwise --> :luv:
3.5jaar geduld waard geweest --> volmondig JA!!!

Falafelbiels thanks voor het chauffeuren :biertje:

Na thuiskomst begonnen met patchen en direct overdonderd van alle mogelijkheden....
Op de Fenix zijn er modules die ik gisteren niet eens heb gebruikt, dat komt nog wel......
Ben bang dat ik niet zo fantasierijk ben om alle mogelijkheden te benutten/ontdekken :P

:okdan:
Ik ben stik jaloers.

Ware liefde!!!! :okdan:

fijne synth he .

Ik heb ooit gedacht aan de M5(N) en Leo hier heeft er nu een te koop. maar al ik prijs en mogelijkheden van de Fénix vergelijk met die van de M5(N), dan wint de eerste. Daarentegen is de M5(N) een stuk overzichtelijker en misschien ook van een betere bouwkwaliteit, maar dat kan ik niet beoordelen.

Leuke synth Cas? geniet je er een beetje van?
Falafelbiels bedoelt dat mijn Fenix zondag al 2 weken bij hem staat......
Er zijn even andere prioriteiten die ik moet stellen...
Zo heb ik deze week de 2e MARSH van het best of CGS bedraad.....

Het museum gaat de entree prijs verhogen. Das wel genieten hoor;)
Het museum is niet openbaar en uitsluitend voor mezelf.... :okdan:

De bananenmuur in het museum wordt:
- Fenix II 2x
- Fenix III
- Best of CGS BOG 2x
- Best of CGS MARSH 2x
Maar ja ... niemand die het ooit te zien krijgt ;)

Na wat verontruste telefoontjes en dreigementen dat ik m via MP kon terugvinden heb ik de Fenix maar snel opgehaald..... :yamaha:
Ook niet als ik de moksi meti betaal?
Moksi.... dat is lang geleden ...
Laatste tijd is het meer saoto soep ;)
Zullen we in het nieuwe jaar jou een bezoekje brengen? :eureka:

Back