Noiseflux - Pulse Heaven [Harsh Elektro]

Noiseflux

Zwarte Ruis
Zo, de titel zegt het al denk ik.

Meningen, opmerkingen, suggesties? :W

dikke track!

Heel lekker! Die dikke bas in combinatie met die tertiaire maat is echt heel dik. Moet toch een langer trackje mee te maken zijn? Kom, ga eens aan het werk! :D

leuk demotje, kan een dikke tune worden, die bas kan echter veeeeeeeeel dikker.

zorg dat je sub niet door de distortion gaat. als je nog geen sub hebt maak die dan.

bv een highpass 70-100 hz die door de distortion gaat en 70 en lager laat je ongecomprimeerd en clean.

ben benieuwd naar het einde:okdan:

ps lopen die tempo changes, vertragingen ed gewoon in de maat??

Heel lekker! Die dikke bas in combinatie met die tertiaire maat is echt heel dik. Moet toch een langer trackje mee te maken zijn? Kom, ga eens aan het werk! :D

Ah hey thanks! Ik had niet verwacht dat er nog iemand zou reageren :okdan:
Ik zal nog eens kijken :engel:

leuk demotje, kan een dikke tune worden, die bas kan echter veeeeeeeeel dikker.

zorg dat je sub niet door de distortion gaat. als je nog geen sub hebt maak die dan.

bv een highpass 70-100 hz die door de distortion gaat en 70 en lager laat je ongecomprimeerd en clean.

ben benieuwd naar het einde:okdan:

ps lopen die tempo changes, vertragingen ed gewoon in de maat??

Yoww, er zit wel een flinke sub-sine in hoor en ik vond juist dat het wat té werd. Ik mix op 2 krk 8 g2tjes maar als ik het bijvoorbeeld in mn auto of over wat oude pc speakers luister flappert die sub echt alle kanten op.
En yess, alle effecten zijn in de maat gerendered en er daarna als sample ingeplakt dankzij mn grote vriend dblue :D Ik denk wel dat ik er sowieso 1 vertraging uithaal, wordt na een paar keer luisteren wel een beetje lomp..

Bedankt voor de feedback in ieder geval! :okdan:

ja het echte sub geluid is moeilijk te horen via soundcloud. volgensmij als je wav upload en dan afspeelt is het vorbis of mp3 tenzij je hemdownload.

ik hoor dat vaker ook bij eigen tracks

Ja sub wordt, merk ik, echt een toenemend probleem in mn producties. Ik heb nergens echt een goed referentiepunt, behalve dan af en toe toevallig bij een vriend thuis ofzo die zo'n 5.1 uberset heeft staan..
Misschien maar eens voor headphones kijken die het goed weer kunnen geven.

Back