Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@Ron: PM me wanneer je je tannoys wil onder handen nemen. Ik ken een adresje dat in jouw geval "goedkoop" het nodige kan leveren. Je kan het ook professioneel en integraal laten vernieuwen, maar dan ben je 600€ verder ofzo en daar zit je niet op te wachten. :)

Bericht door een moderator:
zoals de vorige moderator al vermelde , ...... PICTS !!!
Nu gaat het weer over phochos.

Ik mocht geen complete studio laten zien, maar nieuwe apparaten was niets over gezegd. En dat men over mij gaat ouwehoeren kan ik ook verders niets aan doen. Bij deze.

Phochos:dubbel:

De eerste foto is uit 2009 en de laatste uit 2011.
Inmiddels heeft mijn (home) studiotje al weer een paar wijzigingen ondergaan, zal binnenkort een paar recente foto's plaatsen.

Attachments

• madame tussaud 002.jpg
    madame tussaud 002.jpg
    35,6 KB · Bekeken: 89
  • madame tussaud 015.jpg
    madame tussaud 015.jpg
    65,5 KB · Bekeken: 88
In een recente plaatsing in de thread ''mijn huidige studio'' had ik al 2 foto's geplaatst die vanuit een andere hoek waren genomen, kan deze hier echter niet meer plaatsen :eureka:

Laatst gewijzigd:
Ik maak zelf geen muziek, ben ik niet creatief genoeg voor.
Speel eigenlijk alleen JMJ/Vangekis/OMD/Depeche Mode/ en degelijke muziek na.
Dus niets bijzonders toch?

De eerste foto is uit 2009 en de laatste uit 2011.
Inmiddels heeft mijn (home) studiotje al weer een paar wijzigingen ondergaan, zal binnenkort een paar recente foto's plaatsen.

oww kdacht datje over elke synth een kapie had ...
valt mee meistrooo;-]]
en er staat een ensoniq esq ..mooiman
:okdan:

vanavond ga ik de 8T 16MB wegbrengen, van het weekend maar eens wat foto's v/d nieuwe aanwinst :D

Hopelijk is mijn nieuwe studioruimte binnen enkele dagen af, dan kan ik hier ook een fotootje posten. Enkel van de ruimte dus; de apparaten staan er nog niet in want die krijg ik op mijn eentje niet allemaal boven. En ik moet nog wat X-stands enzo kopen.

Hopelijk is mijn nieuwe studioruimte binnen enkele dagen af, dan kan ik hier ook een fotootje posten. Enkel van de ruimte dus; de apparaten staan er nog niet in want die krijg ik op mijn eentje niet allemaal boven. En ik moet nog wat X-stands enzo kopen.

yep ....strings 7 dikke tannoys wilk zien saint nicolas;-]]
whhhhee

Ik heb in de studio nu ook dikke Tannoys. Maatje kleiner dan beneden, dat wel. Maar toch nog steeds 12" units. Als ik vanavond de juiste zaag bij de buurman kan lenen, ligt de vloer er vanavond helemaal in! Ik ga van iets van een 10m² naar bijna 40m². :)

oww kdacht datje over elke synth een kapie had ...
valt mee meistrooo;-]]
en er staat een ensoniq esq ..mooiman
Er staat niet alleen een ESQ-1 maar nu ook een Mirage DSK-8.
Niet elke synth van mij heeft een plexiglazen kap, vrij kostbaar zoiets.
Had alleen voor de Syrinx (een vrij simpele) en voor Roland SH-5 (die ik overigens ook niet meer heb) en de OSCar een op maat gemaakte plexiglazen stofkap laten vervaardigen.
Verder heb ik voor de Yamaha Tenori-On een plexiglazen houder (standaard) laten maken, zo komt hij veel beter tot zijn recht.
Foto's volgen binnenkort.

VET,die wil ik ook wel! :D

Even door speren en je wensen worden vanzelf vervult :eureka:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back