Zo kan het ook. Nette ITB setup!
ja, lekker strak,mooi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo kan het ook. Nette ITB setup!
Voor iemand die niet kan spelen heb je flink wat toetsen..![]()

Nou hier is hij dan, mijn huidige studiotje.
Eerste foto laat de Oxford OSCar met plexiglazen stofkap zien, laatste foto laat mijn modulerack (die ik zelf gemaakt heb) en master keyboard met sequencer zien.

Een Kawai Q-80 voor het standaard werk en een Yamaha Tenori-On voor eigen prutseltjes.Wat is je sequencer?Zie wel iets staan naast de MPG-80 en PG800

wie maakt die plexis?
Mooi spul Analogica!

Een bekende van mij is eigenaar van Hemabo b.v te Hengelo en die maakt voor mij alles wat ik me maar wens in lexaan, tegen voor mij een speciaal tarief.
Zo heb ik ooit al eens een vitrine kast voor mijn collectie Ferrari model auto's laten vervaardigen, zelfs de scharnieren en deurknopjes zijn van lexaan gemaakt.
Heb je wensen dan laat het me weten, misschien kan ik je van dienst zijn!

Ik ben op zolder een aangename nieuwe studio aan het bouwen van ruim 30m², omdat mijn oude hokje van 10m² extreem veel te klein werd. Ik kan er letterlijk niet meer binnen

En dan vergeet ik nog 4 gitaren en nog wat spul (C64 enzo). Het is een zooi daar. 
Bureau voor soldeerwerk

Een werkplaats moet je buiten je studio houden![]()
En ik heb de garage met werkplaats al ingepalmd voor de auto, en ik denk niet dat ik me nog meer ruimtes in huis kan toeëigenen.
De vorige hobbyruimte wordt slaapkamer; we gooien de hele indeling wat overhoop.