Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De modroom/controlroom/SF pentagon kamer van Heuvelboom :D

aja tuurlijk daarvanuit wordt t forum ..gedrigeerd;-]:halleluja
:okdan:

fotoo z ;-] kheb wat news ; een TREETS rackje ..;-] leuk mini schuin , van staal :okdan::engel:8o)
gear rackje

yep was eiglijk voor snicker en masr;-] kreeg een tweede leven 909 paster net niet in ;-[
mc202 en tb des te beter

? forum probleem ..pix plakt niet ;-[
:?

Net synths he, die gitaren. Lust. Ja, die Gretsch is wel een beauty.
Ik heb een Gibson ES175D, naast een Ibanez L6S copy (erg goed) en een hele ouwe gare Ibanez Roadster (geloof ik). Verder nog een Japanse Fender Precision en een 40+ jarige onverwoestbare japanse (?) bas die ik destijds fretloos gemaakt heb met nijptang, vloeibaar hout en parketlak.
Nee, het is een Vantage 725B die ik 20+ jaar geleden heb gekocht, puur op basis van het geluid (en wat is destijds kon betalen).

2 jaar geleden stak mijn oude liefde voor gitaren weer op en nu heb ik er 5, in volgorde van aanschaf:
  • Suzuki type onbekend, 70-ties; 1e gitaar, 2e hands, gekregen van mijn ouders (23j), kwam uit een punk band.
  • Vantage 725B bass; (20+j) made in Korea, massieve body, goede sustain en donkere klank
  • Yamaha F-330: (15+j) akoestisch, staalsnaren.
  • Vintage V100 Lemon Drop; 2e hands, oudere productie batch dus zonder huidige problemen.
  • Gretsch G5122; vorige jaar gekocht, beperkte oplage in Europa (+/-35), mijn favoriet.
Ik had 2 jaar geleden een Ibanez grx70 gitaartje gekocht om weer een beetje te gaan spelen. Mijn Suzuki van vroeger had ik jaren geleden aan mijn broer gegeven. Maar aangezien hij er niets meedeed kreeg ik hem weer terug en ik dacht er iets creatiefs mee te gaan doen: verf strippen, andere lak, hardware, pickups, etc. Dat was totdat ik er even op speelde en het grote verschil met mijn Ibanez merkte. Mijn Ibanez heb ik de volgende dag op Marktplaats gezet en de Suzuki voor afstellen en reviseren naar een muziekzaakje-aan-huis even verderop.

En daarom hangen er dus gitaren in mijn studiootje :D

Ik zet er ook maar weer eens wat plaatjes op:

Edit: als je ff oplet zie je dat het gitaarrack op beide foto's op verschillende plaatsen staat. De eerste foto is een paar maanden oud, de tweede (gitaar/amp hoek: ja ik weet het, daar staan geen synths) is van vandaag.

P.S. over de gitaren die je ziet (gaat het hierboven ook over lees ik net), dat zijn:
-Jackson DKMG Dinky (1e serie)
-Yamaha RGX211
-Fender Strat Standard USA
-Takamine EG-40C semi-akoestische westerngitaar
-Yamaha G-50A concertgitaar
En niet op de foto is mijn Yamaha Attitude Standard 4 basgitaar

Attachments

• overview1.jpg
    overview1.jpg
    95 KB · Bekeken: 101
  • guitar and bass stacks.jpg
    guitar and bass stacks.jpg
    117,6 KB · Bekeken: 100
Heel lang geleden als is voorgenomen hier ook wat foto's te posten nu maar daad bij woord voegen dan!:okdan:

oh en ik ben niet zo creabea met de camera...

Attachments

• DSC01056.jpg
    DSC01056.jpg
    79,7 KB · Bekeken: 109
  • DSC01057.jpg
    DSC01057.jpg
    61 KB · Bekeken: 99
  • DSC01058.jpg
    DSC01058.jpg
    35,1 KB · Bekeken: 107
  • DSC01059.jpg
    DSC01059.jpg
    68,4 KB · Bekeken: 101
Ik zal ook mijn bescheiden setupje laten zien.

Het 19" gedeelte bevat:
Phonic stroom distributie
Behringer Eurorack UB1622FX-Pro
Behringer DEQ2496
Behringer V-Verb2496
EMU Proteus 1000
Behringer Virtualiser DSP2024P
Behringer Rackmixer 1602
Behringer Rackmixer 1602
Behringer MDX2600
Behringer EX3200
Kurzweil PC2r
ESI 8 MIDI in en 8 MIDI uit interface
Roland XV2020 (met uitbreidingskaartje met strijkers, koren, toeters in koper e.d.)
En niet op de foto zichtbaar een Small Stone phaser Nano.

Attachments

• 1 - Toetsen.jpg
    1 - Toetsen.jpg
    70,9 KB · Bekeken: 104
  • 2 - Toetsen.jpg
    2 - Toetsen.jpg
    48,8 KB · Bekeken: 104
  • 3 - 19inch rek.jpg
    3 - 19inch rek.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 107
  • 4 - Setup in het donker.jpg
    4 - Setup in het donker.jpg
    15,5 KB · Bekeken: 103
Nope. Het is een versterker en tuner van Pioneer.
Dit setje heb ik ooit eens gekregen. Zelf ben ik een Sony man in hart en nieren ;)

Trackball ruls man. Ik zweer erbij. Heb er thuis een, op m'n werk een bij m'n PC en m'n Lichttafel heeft er ook eentje.

vcootjaaaaah ..
ji bakte ze egt bruin; track ball ruist really
gemmidelde abusers die k ken ..die macs abusen ..hebben een track ball ,....ennuh ..die ruizuh niet!
blame me
:engel:

Mijn zolderkamertje. Sommigen van jullie hebben hem al eens in het echt gezien.
Controlroom met aparte liveroom. Beiden als doos-in-doos constructie opgebouwd.

Erg mooie Gretsch!

Inderdaad. Het ziet er altijd leuk uit. Zeker als je via de MIDI ook de knoppen aanstuurt. Dan beweegt er ook van alles :okdan:

Ey, Hertog Jan. Pas maar op, voordat we het weten zijn alle mods alcoholist :D

Een werkplaats moet je buiten je studio houden :eureka:

mee eens...
toch ist welheel gesjelligh ...solderen naast je studio gear / cables fixen voor de tv ..jaja m livinspace = mn stuud/ doe alles erin ruimte;-]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back