VasC
Dat smurfen we...
Mooie compacte setup Ronegen.
Werkt de geluidsabsorberend platen goed? Je hebt volgens mij een relatief laag plafond.
Werkt de geluidsabsorberend platen goed? Je hebt volgens mij een relatief laag plafond.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mee eens...
toch ist welheel gesjelligh ...solderen naast je studio gear / cables fixen voor de tv ..jaja m livinspace = mn stuud/ doe alles erin ruimte;-]

Als ik even geen zin heb in de "computer" kan ik lekker rommelen met de HW die ik dan aanstuur met Maschine.

Ik zou ook eerst wachten eerdat de centen van de verzekering binnen zijn, en inderdaad gewoon hier op 't forum kijken. Muziekhandels moeten er ook winst op maken - elke vierkante meter displayruimte kost behoorlijk geld, en ze willen natuurlijk geen winkeldochters hebben.

Even wat verder van de Adams gaan zitten, Nord Rack 2 en S4 erbij en meteen plaats gemaakt voor de Alesis i/o dock om de iPad te integreren.

Bericht door een moderator:
Tsja, ondanks dat het allemaal erg vervelend is toch het verzoek aan Phochos om updates te plaatsen in de voor hem opgerichte thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=156963

zou je dat nou wel doen, met rockpalace enzo?
volgens mij kan je echt beter zelf zoeken, lijkt mij een heel stuk goedkoper..
![]()