Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
synthsforum.jpg

[nogmaals] mijn hok..........
De synthesizer kant ,de gitaar/versterker kant zet ik op gitaarnetforum ;)

Mooi spul, Hilltree.

Phochos:halleluja

Compact maar wel bomvol, die QS-300 heb ik ook :okdan:
Wel jammer van al die zichtbare kabels, hou ik persoonlijk niet zo van.
Met een draaistoel kun je alles ook snel bereiken:eureka:

kzie aan twee kanten van zn studio geen kabeltjuh liggen / hanguh
haha
dat krijgje asje een vangelis stylio crib maakt ..het "niet "aangezicht = bekabelt van achter :dubbel:
egt erg;-]]
ne man zwaar inspiratie full alles omje heen
doek zoow vaak effe twee rackies naastje ner zetten ..je zelf weekendje inbouwuh;-]
:eureka:

De modroom/controlroom/SF pentagon kamer van Heuvelboom :D

Mijn zolderkamertje. Sommigen van jullie hebben hem al eens in het echt gezien.
Controlroom met aparte liveroom. Beiden als doos-in-doos constructie opgebouwd.

Attachments

• IMG_7685.jpg
    IMG_7685.jpg
    82,2 KB · Bekeken: 97
  • IMG_7690.jpg
    IMG_7690.jpg
    49,6 KB · Bekeken: 96
  • IMG_7692.jpg
    IMG_7692.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 96
  • IMG_7694.jpg
    IMG_7694.jpg
    34,2 KB · Bekeken: 96
  • IMG_7691.jpg
    IMG_7691.jpg
    37,2 KB · Bekeken: 98
Ziet er tof uit!

Op de eerste foto staat rechts een kastje met veel drukknopjes waarvan de bovenste rij rood is.
Wat is dat?
Remote controller van een tape deck oid?

P.S. Mooie gitaar !!

Ja, dat is de remote van mijn Lyrec 2Inch/16sporen. Heb hem inmiddels op mijn patchpaneel aangesloten maar nog niet gebruikt.

Attachments

• IMG_7699.jpg
    IMG_7699.jpg
    70,6 KB · Bekeken: 97
Als 2 spoor heb ik ook nog een Stellavox SP 8; echt briljant geluid. Geruild voor mijn Studer A807 met vlinderkoppen omdat dat niet ging passen in mijn studiootje :)

Attachments

• IMG_7697.jpg
    IMG_7697.jpg
    61,8 KB · Bekeken: 95
Had klein foutje gemaakt in vorige post: het is de Stellavox SP 7. Ik ben nog op zoek naar adapters voor grotere spoelen, mocht iemand die toevallig hebben liggen..

Had klein foutje gemaakt in vorige post: het is de Stellavox SP 7. Ik ben nog op zoek naar adapters voor grotere spoelen, mocht iemand die toevallig hebben liggen..

Ik bedoel dan zoiets als dit:

Attachments

• stella.jpg
    stella.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 97
En...laten we deze niet als "vanzelfsprekend" gaan zien: de RE201.
Dat is ook een machtige machine he.
Ik ben er groot fan van.

Het plan was om zoveel mogelijk analoog te gaan werken maar ik werd ingehaald door de financiële realiteit :)
Ik heb nu een aantal "minimale" analoge spullen maar wel geprobeerd binnen mijn grenzen zo goed mogelijke apparatuur aan te schaffen. Voor de rest is er de audio PC.

Mijn zolderkamertje. Sommigen van jullie hebben hem al eens in het echt gezien.
Controlroom met aparte liveroom. Beiden als doos-in-doos constructie opgebouwd.

super cozy interieur,lekker retro ,hou ik wel van

Supermooi ontwerper!, ik ben uiteindelijk ook op de X-Desk uitgekomen :D

Supermooi ontwerper!, ik ben uiteindelijk ook op de X-Desk uitgekomen :D

Ja zag het vanmiddag in de thread. Maar jij hebt er meteen ook een Panda bij genomen. Dan heb je voorlopig met voldoende tracks lijkt mij :P

Zie ik daar een Ibanez Musician aan de muur? Ik heb de MC-924 bas uit die serie.

Nee, het is een Vantage 725B die ik 20+ jaar geleden heb gekocht, puur op basis van het geluid (en wat is destijds kon betalen).

2 jaar geleden stak mijn oude liefde voor gitaren weer op en nu heb ik er 5, in volgorde van aanschaf:
  • Suzuki type onbekend, 70-ties; 1e gitaar, 2e hands, gekregen van mijn ouders (23j), kwam uit een punk band.
  • Vantage 725B bass; (20+j) made in Korea, massieve body, goede sustain en donkere klank
  • Yamaha F-330: (15+j) akoestisch, staalsnaren.
  • Vintage V100 Lemon Drop; 2e hands, oudere productie batch dus zonder huidige problemen.
  • Gretsch G5122; vorige jaar gekocht, beperkte oplage in Europa (+/-35), mijn favoriet.
Ik had 2 jaar geleden een Ibanez grx70 gitaartje gekocht om weer een beetje te gaan spelen. Mijn Suzuki van vroeger had ik jaren geleden aan mijn broer gegeven. Maar aangezien hij er niets meedeed kreeg ik hem weer terug en ik dacht er iets creatiefs mee te gaan doen: verf strippen, andere lak, hardware, pickups, etc. Dat was totdat ik er even op speelde en het grote verschil met mijn Ibanez merkte. Mijn Ibanez heb ik de volgende dag op Marktplaats gezet en de Suzuki voor afstellen en reviseren naar een muziekzaakje-aan-huis even verderop.

En daarom hangen er dus gitaren in mijn studiootje :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back