Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja ben nu ook wel erg tevreden, de ORAM was mooi, maar muisruimte op keyboard tray was behelpen + alle bovenstande zaken + pre-amps die ik niet gebruikte.
X-DESK is dus véél spartaanser, maar qua Superanalogue signaalpad wel net weer een stapje hoger.

Muisruimte. Als ik ergens depressief van kan worden, staat alles mooi, scherm top, je kan overal bij en dan wil die fucking muis opeens ook weer wat... Avondje negeren, zere pols, de spullen weer wat naar achteren en alles staat weer zo te ver weg dat de helft niet gebruikt wordt.

Muisruimte. Als ik ergens depressief van kan worden, staat alles mooi, scherm top, je kan overal bij en dan wil die fucking muis opeens ook weer wat... Avondje negeren, zere pols, de spullen weer wat naar achteren en alles staat weer zo te ver weg dat de helft niet gebruikt wordt.
exactamento!!! story of my life :P

Nooit helemaal bevriend mee geraakt, de trackball. Hoop nog steeds dat de iMac touch ooit al mn zorgen komt verhelpen en ik eindelijk plezier ga beleven aan itb. Beetje a la die arcade versie van Gauntlet, een daw-tafel zeg maar :)

IMG00075-20120630-1106.jpg

Na vele weken bezig te zijn geweest om de zolder op te knappen begint alles weer op zijn plek te staan.
Nu even wachten tot de nieuwe pc binnen is en alles weer aansluiten.
Als alles staat aangesloten komt er een update.

Trackball ruls man. Ik zweer erbij. Heb er thuis een, op m'n werk een bij m'n PC en m'n Lichttafel heeft er ook eentje.

Dat is écht een koel idee, hoe die programmer verwerkt is in het schap! Leuk voor racksynths, zat al een tijdje aan een verrijd- en kantelbaar rack te denken, maar dit is ook leuk. Gewoon bij de rest van de synths in het rack :)

Gewoon bij de rest van de synths in het rack :)

Hij zit niet in een rack hoor bikkel?
Daar zat hij wel ooit eens, maar niet echt handig te programmeren (zie onder staande foto).
Deze console heb ik zelf gelast en laten stralen en spuiten, hij omvat mijn ''master'' keyboard'' (Juno-2), sequencer (Q-80) en MPG-80/PG-800.
Beneden zitten al mijn modules gemonteerd, dus alles lekker compact en dicht bij elkaar.
Al mijn kabels (stroom/audio/midi) zijn door mij op precies de gewenste lengte gemaakt, zodat ik geen kabels op de grond heb liggen of door heb hangen.

Attachments

• madame tussaud 016.jpg
    madame tussaud 016.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 92
Laatst gewijzigd:
Hij zit niet in een rack hoor bikkel?

Ja verwarrend. Ik gebruik rekken. Schuine plankdragers om het zo maar te zeggen. En het is best een briljant idee om gewoon een gat in zo'n plank te zagen en er een racksynth in te hangen.

Heel af en toe kan ik zelfs met een briljant idee komen :D

Maar moet je dan niet verstevigen? Ik heb 40cm diepe planken van 1,5 cm dik ongeveer, met om de meter een drager. Ik zou zeggen dat ik er een plank aan de onderkant tegen aan moet zetten.

Very basic maar zeker strak.

Rust werkt voor mij als ik muziek maak. Werk ook voornamelijk ITB, maar kan het niet nalaten af en toe weer knoppen om heen te plaatsen :P. De werkplek staat dus weer vol, nu past er niets meer bij, tenzij ik ruimte maak.

Compact maar wel bomvol, die QS-300 heb ik ook :okdan:
Wel jammer van al die zichtbare kabels, hou ik persoonlijk niet zo van.
Met een draaistoel kun je alles ook snel bereiken:eureka:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back