Mijn studio annex crib XVII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mooie compacte setup Ronegen.

Werkt de geluidsabsorberend platen goed? Je hebt volgens mij een relatief laag plafond.

mee eens...
toch ist welheel gesjelligh ...solderen naast je studio gear / cables fixen voor de tv ..jaja m livinspace = mn stuud/ doe alles erin ruimte;-]

Ik heb nu een soldeertafeltje in een hoek van de studiozolder. Dan moet ik niet altijd met de spullen trappen op en af, handig. En als ik muziek maak staat dat hoekje niet in het zicht, dus het leidt me niet af van mijn blingblinggear. ;)

Als ik over een maand of vier mijn studio weer kan inrichten, dan ga ik hem weer opbouwen op de zolderetage aan de Schoolmeesterstraat, zoals het in het verleden ook was.

Het wordt in ieder geval een kleine studio met een of twee synths en een digitale recorder.

Phochos

Als ik even geen zin heb in de "computer" kan ik lekker rommelen met de HW die ik dan aanstuur met Maschine.

DIt is voor mij ook nog steeds een drive om hardware te gebruiken en soms aan te schaffen. Ik vind het heerlijk om, bijvoorbeeld de Nord Lead 2X aan te zetten en lekker patches bouwen.

Mijn eerste toetsenbord voor de nieuwe WAH studio is binnen, een Yamaha YPT220. Voorlopig opgeslagen bij mijn buren. Verder komen er nog wel een paar synths bij, bij Rockpalace gaan ze occasions voor me in de gaten houden.

Phochos

Volgens mij kan je beter EERST even alles op een rijtje zetten en zorgen dat je weer eigen woonruimte hebt, ipv nu al gear bij anderen te droppen wat je dan toch nog niet gebruikt....

Maar goed...niet mijn zaak verder...

Ik zou ook eerst wachten eerdat de centen van de verzekering binnen zijn, en inderdaad gewoon hier op 't forum kijken. Muziekhandels moeten er ook winst op maken - elke vierkante meter displayruimte kost behoorlijk geld, en ze willen natuurlijk geen winkeldochters hebben.

leuk al die ongevraagde , goedbedoelde, niet opgevolgde adviezen steeds opnieuw.
en de term winkeldochters was ook nieuw voor mij...
bestaan er ook winkelzonen ?
stationsstraat.jpg

Lijkt Bradley 2.0 wel :P.. Die was ook altijd zo stronteigenwijs..
(en ook altijd bezig met keyboards, lol)

Ik zou ook eerst wachten eerdat de centen van de verzekering binnen zijn, en inderdaad gewoon hier op 't forum kijken. Muziekhandels moeten er ook winst op maken - elke vierkante meter displayruimte kost behoorlijk geld, en ze willen natuurlijk geen winkeldochters hebben.

De Yamaha die nu opgeslagen is had ik al besteld voordat mijn huis in vlammen opging. En inderdaad verstandiger om op synthforum te kijken. Moet toch eerst bekijken hoeveel geld ik ga ontvangen voor de verloren spullen. Maar het belangrijkste eerst, mijn huis terug in woonstaat.

Phochos;{

Al een tijdje bezig met een verbouwing , de eerste hoek van de studio is klaar :)

En nog het Akai HD Disk gebeuren ( sinds 2002 niet meer in gebruik )

Attachments

• Hoek 1.jpg
    Hoek 1.jpg
    40,5 KB · Bekeken: 105
  • Hoek 1a.jpg
    Hoek 1a.jpg
    72,8 KB · Bekeken: 103
  • Hoek 1b.jpg
    Hoek 1b.jpg
    90,6 KB · Bekeken: 103
  • HDD.jpg
    HDD.jpg
    66 KB · Bekeken: 106
  • HD2.jpg
    HD2.jpg
    76 KB · Bekeken: 106
Laatst gewijzigd:
zou je dat nou wel doen, met rockpalace enzo?
volgens mij kan je echt beter zelf zoeken, lijkt mij een heel stuk goedkoper..

:koffie:

Eerst maar even afwachten wel toetsenborden en synths ik terugkrijg en het nog doen, daarna kijk ik inderdaad wel op synthforum en marktplaats wat voor moois en niet te duur er staat.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back