talkboxert
De man achter Exceeder
Hela,
Al zo'n 2 jaar geleden kwam ik een filmpje tegen van iemand die z'n bitrman had gemod met een cv input voor de "bitrness". Heeft iemand een idee hoe dat zou moeten?
'T is lijkt me gewoon een kwestie van ingrijpen op t punt waar de pot in t circuit zit en daar die cv input ergens aan verbinden...... Enig Idee wie dit zou kunnen doen voor mij in NL? LEt op: ik ben zelf helemaal niet technisch....
Ik heb iemand in duitsland gecontacteerd die t ook heeft gedaan op t electro-music forum, mocht ie reageren post ik t ook hier wel even, is wellicht voor meer mensen interessant.....
grt,
Coen
Al zo'n 2 jaar geleden kwam ik een filmpje tegen van iemand die z'n bitrman had gemod met een cv input voor de "bitrness". Heeft iemand een idee hoe dat zou moeten?
'T is lijkt me gewoon een kwestie van ingrijpen op t punt waar de pot in t circuit zit en daar die cv input ergens aan verbinden...... Enig Idee wie dit zou kunnen doen voor mij in NL? LEt op: ik ben zelf helemaal niet technisch....
Ik heb iemand in duitsland gecontacteerd die t ook heeft gedaan op t electro-music forum, mocht ie reageren post ik t ook hier wel even, is wellicht voor meer mensen interessant.....grt,
Coen