Rhodes chroma enabler

Hilltree

Listen here, you little shit.
Voor alle mensen hier die een chroma hebben
De prijs is 2600 dollar

http://enabler.redshift-consulting.com/

enablerAHNEthumb.jpg

Damn.....vett!! Die hadden we moeten hebben toen m'n maat z'n Chroma bij ons in de studio stond! Ik vind de Chroma een machtige interface, maar die user interface...op zich niet zo slecht, maar die membraanknoppen... daar krijg je zere vingertoppen van.
2600 USD is geen kattenpis (of het moet kattenpis van een hele dure raskat zijn) maar je krijgt er ook wel wat voor terug IMO.

is 2600 niet enorm veel geld voor een controller ?? of is het meer dan een controller ?

Eh...ik vind de Chroma een machtige SYNTH, dusss...:)

is 2600 niet enorm veel geld voor een controller ?? of is het meer dan een controller ?

Het zal toch niet zo'n grote productierun worden denk ik, en massief kersenhout...plus het design wat helemaal op de Chroma is afgestemd (en redelijk goed gelukt naar mijn mening).

Het zal toch niet zo'n grote productierun worden denk ik, en massief kersenhout...plus het design wat helemaal op de Chroma is afgestemd (en redelijk goed gelukt naar mijn mening).

ja daar zeg je het hé : design

hej, die chroma is anders echt wel eenindrukwekkende synth, nog nooit zo gehoord !!

voor hoe veel gaan die tegenwoordig ?

ja daar zeg je het hé : design

hej, die chroma is anders echt wel eenindrukwekkende synth, nog nooit zo gehoord !!

voor hoe veel gaan die tegenwoordig ?

Een duizendje of 3 ? I.i.g. veel...

Bekijk ook eens de videos van NonDigitalTom op Youtube (Rhodes Chroma Demo, Part 1, 2 en 3).
Dan ga je driedubbele shifts draaien, starting tonight :D

Back