Polysix schakelaar gezocht

matrixxx

Ouwe rot
Heeft iemand nog een 2 standen schakelaar voor een Polysix? Deze schakelaar zit achter op de Polysix (high low) op het output PCB. Die van mij werkt wel maar het dopje is stuk. heb mijn laatste bak met Polysix onderdelen ooit met iemand meegegeven maar waar die is gebleven............. ik weet zeker dat iemand hier op het forum er 1 heeft liggen :P

Attachments

• IMG_2489.JPG
    IMG_2489.JPG
    322,6 KB · Bekeken: 82
  • IMG_2491.JPG
    IMG_2491.JPG
    289,6 KB · Bekeken: 57
  • IMG_2490.JPG
    IMG_2490.JPG
    313,7 KB · Bekeken: 57
Volgens mij staat die bak hiero....neem van de week wel ff mee als ik :koffie: kom doen. :eureka:

Volgens mij staat die bak hiero....neem van de week wel ff mee als ik :koffie: kom doen. :eureka:

ben met het schakelaartje in de weer geweest maar die gaat niet passen, intern net ff anders.

ik heb een andere gevonden die werkt maar het zwartje pootje is net iets te kort (ALPS 247)

het probleem is wel opgelost maar niet met een origineel. dus als iemand nog een schakelaar heeft (ALPS 227)

ben met het schakelaartje in de weer geweest maar die gaat niet passen, intern net ff anders.

ik heb een andere gevonden die werkt maar het zwartje pootje is net iets te kort (ALPS 247)

het probleem is wel opgelost maar niet met een origineel. dus als iemand nog een schakelaar heeft (ALPS 227)

Okee jammer maar dan wil ik hem wel terug....:D

Back