Adelbert Von Deyen stopt (waarschijnlijk) met muziek maken

phochos

Berliner School Artist
Hoi allemaal,

Ik kreeg net een mailtje van Adelbert Von Deyen binnen (ik heb vaak email contact met hem). Waarschijnlijk gaat hij stoppen met muziek maken, omdat hij zelf vind dat zijn comeback in de muziek is mislukt.

Misschien moeten we met z'n alleen hem steunen en zijn muziek kopen, want het zou zonde zijn als hij echt gaat stoppen.

Zijn website is te vinden onder zijn eigen naam.

Groeten,

Phochos

Hihi, is niet lullig bedoeld maar als jij het woord "waarschijnlijk" gebruikt geeft dat dit bericht een hele mooie dubbele lading.

Ik zeg: wordt vervolgd :D

Dit is de email waarin hij het zegt:

In the moment I don't make any music
and I think, it could be so for the
rest of my life. My Comeback is failed,
I have no more interest and desire
to compose music. C'est la vie.

Phochos

Is dat niet zoiets als geld pompen in een failliete boedel ?
Het zou natuurlijk leuk zijn als de man zijn muzi(e)kale pensioen in kan duiken met een gouden handdruk, maar ik denk dat zijn 'interest and desire' niet te koop zijn.
Misschien is het een verlate midlife crisis, of is gewoon de bodem bereikt.

Lekker Engels...

Het was geenszins mijn bedoeling om te eisen van jullie om cd's bij hem te kopen. Maar zijn muziek is toch behoorlijk lekker in het gehoor, kosmische klanken. Zeker een Roseg@rden is zeer positief te noemen. En de muziek uit de eind jaren 1970 en begin jaren 1980 waren toch ook behoorlijk hoogstaande muziek.

Zijn belangrijkste werk is natuurlijk kunstschilder, de muziek is maar hobby van hem.

Phochos

de muziek is maar hobby van hem.

Is dat niet waar het allemaal om draait?
Ik geloof totaal niet in comebacks, juist omdat het allemaal geforceerd is. Geef hem de ruimte om er weer plezier in te krijgen ;)

ik ken hem niet en nog nooit van die man gehoord, maar als die wilt stoppen omdat zijn 'comeback?' mislukt is moet die dat gewoon lekker doen. Dan is het ook geen echte muzikant in hart en nieren.

muziek hoor je te maken vanuit een passie. Zodra het een zakelijk iets wordt , dan moet je inderdaad gewoon stoppen als het niet meer lukt en dan weer iets anders opzoeken wat geld oplevert. Ik heb begrepen dat in deze koude tijden wollen sjaals populair zijn. Dus misschien is breien dan iets :D

Met zo'n naam zou ik niet eens durven beginnen

In the moment I don't make any music
and I think, it could be so for the
rest of my life. My Comeback is failed,
I have no more interest and desire
to compose music. C'est la vie.

Dit geeft gewoon aan dat hij gewoon geen zin en geen interesse heeft. Maakt toch niet uit. Laat hem doen waar die wel zin in heeft. Hij lijkt het zelf te hebben geaccepteerd.

Ik kreeg net nog een mailtje, ndat ik geprobeerd had om samen met mij een cd uit te brengen, een antwoord. Hij stopt DEFINITIEF MET MUZIEK MAKEN!!!!!!!!

Phochos

BOTHERED??

Heeft ie nog leuke analoge spullen te koop voor weinig?

Als je van een Bontemp keyboard houd, misschien verkoopt hij hem aan je:D

Nooit van die man gehoord, maar wel nieuwsgierig,... dus even naar zijn site gezapt.

http://www.adelbert-von-deyen.de/onstage.html

Toch even achterover als je ziet hoeveel platen die uitgebracht heeft.
58 jaar en nu al opgebrand,.. hoezo stoppen met muziek ? ...hij kan toch gewoon blijven prutsen met muziek zonder iets uit te brengen ? (doet 95% van de leden hier toch ook ?)

Dat van die bontempi zou ik zo niet durven zeggen,.. je ziet hem op de foto's ergens met een arp en een moog bezig.

Back