Adelbert Von Deyen stopt (waarschijnlijk) met muziek maken

Nooit van die man gehoord, maar wel nieuwsgierig,... dus even naar zijn site gezapt.

http://www.adelbert-von-deyen.de/onstage.html

Toch even achterover als je ziet hoeveel platen die uitgebracht heeft.
58 jaar en nu al opgebrand,.. hoezo stoppen met muziek ? ...hij kan toch gewoon blijven prutsen met muziek zonder iets uit te brengen ? (doet 95% van de leden hier toch ook ?)

Dat van die bontempi zou ik zo niet durven zeggen,.. je ziet hem op de foto's ergens met een arp en een moog bezig.

Dat is uit zijn eerste periode 1978 - 1987, toen had hij ook nog een eigen studio en inderdaad een ARP2600, een ARP Odessey, een MicroMoog en nog wat synths en klavieren. Hij heeft zijn studio in 1987 verkocht en is toen weer gaan schilderen. Sinds 2006 - toen hij het Bontempi keyboard cadeau kreeg - is hij weer muziek gaan maken.

Phochos

Deze thread mag definitief dicht. Ik heb nog voorgesteld om samen een cd uit te brengen met een gedeelte van zijn muziek en een gedeelte van mijn muziek. Maar hij heeft definitief zijn klavier aan de wilgen gehangen, dus komt er een einde aan een tijdperk....................sommige mensen zullen blij zijn dat hij stopt, maar er zijn ook mensen zoals ikzelf die het triest vinden dat hij stopt.

Dus gaarne een slotje!!

Phochos

tis jammer, als hij maar niet erg depressief is. verdertja, muziek maken is zoiets als 'n kriebel, je moet gewoon krabben of je wilt of niet.
als je dat niet meer hebt, tja

En Ome Claus Sjoelze is nog ouder, die is 63.

Ome Phooch (is 46)

Ik snap heel dit topic niet???

Mijn bedoeling was geweest om dhr. Von Deyen te promoten en aan te geven dat het zonde was dat hij zou stoppen. Maar omdat hij nu zelf duidelijk heeft aangegeven er absoluut geen zin meer in te hebben - in muziek maken dus - is het niet zinvol meer om hem te promoten.

Phochos

Mwa.. op zich heb je zijn oude werk ook gepromoot nu, want ik had nooit gehoord van Adelbert, ook goed om te weten dat hij geen muziek meer gaat maken, dus ik hoef niet nog op nieuw materiaal te wachten. Dus, toch wel een nuttig topic hoor!

Mijn bedoeling was geweest om dhr. Von Deyen te promoten en aan te geven dat het zonde was dat hij zou stoppen. Maar omdat hij nu zelf duidelijk heeft aangegeven er absoluut geen zin meer in te hebben - in muziek maken dus - is het niet zinvol meer om hem te promoten.

Phochos

Dat is wel collegiaal zeg :okdan:

Back