Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ohh..crosspostings he...
Maar eh....volgens mij is de bassstation rack niet echt analoog maar ASM, VA dus
Jena je hebt helemaal gelijk hoor

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ohh..crosspostings he...
Maar eh....volgens mij is de bassstation rack niet echt analoog maar ASM, VA dus

Origineel geplaatst door Cozko
De hands-on control is inderdaad erg goed. Maar ik vind persoonlijk het geluid wat te slap en veel te braaf. Zolang je de JP8000 beschouwt als leuke digitale synth is er weinig mis mee. Ach, ik gebruik het ding dagelijks. De imitaties van analoge bakken zijn ronduit lachwekkend.
Het is uiteraard ook een VA van de eerste generatie. Vergelijk de JP maar eens met een nieuwere Q of een VirusB, dan weet je wat ik bedoel.
Origineel geplaatst door Sander W
Nee jij trekt volle zalen >:| kom op man doe ff normaal gezellig discusseren kan zeker tegenwoordig niet meer![]()
Origineel geplaatst door olafmol
gezellig vinnik altijd goed..laten we er maar over ophouden..ik ga weer lekker verder spelen met mijn juno6..of zal ik de pulse ff aansluiten? *echt* analoog is toch altijd veel beter dan al die VA's..maarja...dat weten alleen de echte professionals haha..
maar alle geintjes aside, no hardfeelings, ben het gewoon niet met je eens, maar dat moet kunnen.....![]()
Olaf
maaruh have fun met het analoge gebeuren, ik ben er idd niet zo een liefhebber van check onze mengtafel maar 
Ja man Javier, mensen ik zal javier ff voorstellen wij delen dezelfde studioen hij is bovendien een topper van een collega
![]()
Jazeker wat denk jij dan check die gear list dan hoef je niet meer van die wannabe sarcastische grappen te maken >:|Origineel geplaatst door equate
en ook professional zeker ?
![]()
equate
Gaan jullie nu zondag vechten.......dan moet het schema van de meetinge en de flyer worden aangepast.

Jazeker wat denk jij dan check die gear list dan hoef je niet meer van die wannabe sarcastische grappen te maken >:|
, samen met sander en nog een collega werken we aan diversen productie's en remixen die voor de nederlandse en engelse markt zijn ....... en wie weet scoren we eens een jezus HIT
... maar tof forumOrigineel geplaatst door olafmol
ben er zondag nie bij hoor.....moet hard werken.....blech
enne..met een gigantische gearlist maak je hier weinig indruk hoor..lopen genoeg "amateurs" hier rond met een heel fijn lijstje........![]()

Origineel geplaatst door equate
Aah nee, ok ...da's dan duidelijk !
Dus als ik ook zo'n shitload aan digitale meuk aanschaf kan ik ook professional worden?
Maar, ff serieus: wat doe je dan wat je het predikaat pro. geeft?
equate