Wie gebruikt wat?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ohh..crosspostings he...

Maar eh....volgens mij is de bassstation rack niet echt analoog maar ASM, VA dus

Jena je hebt helemaal gelijk hoor 8)

sinds wanneer is een synth met VCOs (ja sander je hebt gelijk, geen DCO's) een VA? is toch echt een analoog beestje hoor....en leuk ook, helaas wordt ie niet meer gemaakt

Origineel geplaatst door Cozko
De hands-on control is inderdaad erg goed. Maar ik vind persoonlijk het geluid wat te slap en veel te braaf. Zolang je de JP8000 beschouwt als leuke digitale synth is er weinig mis mee. Ach, ik gebruik het ding dagelijks. De imitaties van analoge bakken zijn ronduit lachwekkend.
Het is uiteraard ook een VA van de eerste generatie. Vergelijk de JP maar eens met een nieuwere Q of een VirusB, dan weet je wat ik bedoel.

HAHAHAHAHAHA Ik zal jouw 's ff een bankje presets sturen die ik op de JP8K gemaakt hebt. Wat nou slap en braaf, het lijkt wel of we het over verschillende synths hebben. Ik kan uit mijn JP8000 net zulke brute harde geluiden halen als uit mijn Virus of uit een SH101. Harde Zagende bassen en knetterende nare FM dingen noem maar op. Je moet gewoon even je best doen.

Mag ik trouwens even de professional onder ons vragen waarin hij professional is en hoe hij dat is geworden?

equate

Origineel geplaatst door Sander W

Nee jij trekt volle zalen >:| kom op man doe ff normaal gezellig discusseren kan zeker tegenwoordig niet meer :(

gezellig vinnik altijd goed..laten we er maar over ophouden..ik ga weer lekker verder spelen met mijn juno6..of zal ik de pulse ff aansluiten? *echt* analoog is toch altijd veel beter dan al die VA's..maarja...dat weten alleen de echte professionals haha..

maar alle geintjes aside, no hardfeelings, ben het gewoon niet met je eens, maar dat moet kunnen.....:luv:

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol

gezellig vinnik altijd goed..laten we er maar over ophouden..ik ga weer lekker verder spelen met mijn juno6..of zal ik de pulse ff aansluiten? *echt* analoog is toch altijd veel beter dan al die VA's..maarja...dat weten alleen de echte professionals haha..

maar alle geintjes aside, no hardfeelings, ben het gewoon niet met je eens, maar dat moet kunnen.....:luv:

Olaf

Inderdaad no hard feelings lekker discusseren moet toch kunnen trouwens ik heb nog een BassStation te koop hoor als je er eentje zoekt :engel: maaruh have fun met het analoge gebeuren, ik ben er idd niet zo een liefhebber van check onze mengtafel maar :D

Ja man Javier, mensen ik zal javier ff voorstellen wij delen dezelfde studio :D en hij is bovendien een topper van een collega :D

Ja man Javier, mensen ik zal javier ff voorstellen wij delen dezelfde studio :D en hij is bovendien een topper van een collega :D

en ook professional zeker ?

;)

equate

Origineel geplaatst door equate

en ook professional zeker ?

;)

equate
Jazeker wat denk jij dan check die gear list dan hoef je niet meer van die wannabe sarcastische grappen te maken >:|

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Gaan jullie nu zondag vechten.......dan moet het schema van de meetinge en de flyer worden aangepast.

Hahaha nee man :)
Olaf is wel chill hoor hij snapt wel waar ie over babbelt :D

Jazeker wat denk jij dan check die gear list dan hoef je niet meer van die wannabe sarcastische grappen te maken >:|

Aah nee, ok ...da's dan duidelijk !

Dus als ik ook zo'n shitload aan digitale meuk aanschaf kan ik ook professional worden?

Maar, ff serieus: wat doe je dan wat je het predikaat pro. geeft?

equate

ben er zondag nie bij hoor.....moet hard werken.....blech
enne..met een gigantische gearlist maak je hier weinig indruk hoor..lopen genoeg "amateurs" hier rond met een heel fijn lijstje........ ;)

Maar ik zal me even voorstellen aan de mensen hier, ik ben dus javier, en werk samen met sander W aan verschillende Trance producties, ik ben al sinds mijn 12e bezig met alles wat met muziek te maken heeft, om eerlijk te zijn zit er ook muziek in mijn bloed :D, samen met sander en nog een collega werken we aan diversen productie's en remixen die voor de nederlandse en engelse markt zijn ....... en wie weet scoren we eens een jezus HIT :D... maar tof forum

Origineel geplaatst door olafmol
ben er zondag nie bij hoor.....moet hard werken.....blech
enne..met een gigantische gearlist maak je hier weinig indruk hoor..lopen genoeg "amateurs" hier rond met een heel fijn lijstje........ ;)

Het is niet om indruk te maken hoor maar het is pure noodzaak 8)

Ben nog geen pro hoor :D heb al aardig wat platen op de markt gebracht, maar deze zijn al van een tijdje terug toen ik nog mijn eigen label had via AUM Records

Origineel geplaatst door equate

Aah nee, ok ...da's dan duidelijk !

Dus als ik ook zo'n shitload aan digitale meuk aanschaf kan ik ook professional worden?

Maar, ff serieus: wat doe je dan wat je het predikaat pro. geeft?

equate

Zie het verhaaltje van Javier maar :maffia:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back