Wie gebruikt wat?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Beste Olaf ik ben het helemaal met je eens dat er (zoals jij zegt) amateurs zijn met een behoorlijke kit list, en om eerlijk te zijn zij de zogeheten amateurs vaak nog beter dan menig A&R manger denkt hoor :D, maar ik ben van mening dat het niet je kit list is wat je een goede muziekkant maakt, ik ken een paar jongens die werken alleen maar met hun PC en softplugs en scoren toch echt wel goed

ok mannen, ff netjes voorstellen dan maar in het daartoe bestemde forum-gedeelte? ;)

Origineel geplaatst door Javier
Beste Olaf ik ben het helemaal met je eens dat er (zoals jij zegt) amateurs zijn met een behoorlijke kit list, en om eerlijk te zijn zij de zogeheten amateurs vaak nog beter dan menig A&R manger denkt hoor :D, maar ik ben van mening dat het niet je kit list is wat je een goede muziekkant maakt, ik ken een paar jongens die werken alleen maar met hun PC en softplugs en scoren toch echt wel goed

ik ben het 100% met je eens......

Sjesus, ik schrik me werkelijkwaar helemaal wauws.
Lopen hier bepaalde iemanden gigantisch te trollen te patsen en flamen niet normaal meer. Dat kan ik geen discussie noemen hoor.

Stop je sjarrel maar weer terug in je broek en houd het even gezellig.

Origineel geplaatst door fuse
Sjesus, ik schrik me werkelijkwaar helemaal wauws.
Lopen hier bepaalde iemanden gigantisch te trollen te patsen en flamen niet normaal meer. Dat kan ik geen discussie noemen hoor.

Stop je sjarrel maar weer terug in je broek en houd het even gezellig.

Het is gezellig :biertje:

En waarom is het patsen als je trots bent op je eigen spulletjes, jij zet toch ook neer wat jij gebruikt, is dat dan niet patsen??

Kijk eens aan. :)

Maar goed, voor de sceptici onder ons.
Een middagje bij mij voor een demo'tje en je krabt je toch wel achter je oren en denk 'verdraaid, da's toch wel leuk spul die softsynths'

Of zal as Zo m'n flaptop meenemen met een selectie toppertjes.

Mij hoor je niet zeggen dat een softsynth niet goed is hoor, je kan er heel erg veel mee doen en de sound is echt okay, alleen ik hou er niet van, zekers niet in combinatie met WINDOWS argghhhh :(

Origineel geplaatst door Javier

ook 100% mee eens !!

Ooh ja, trouwens: ik gebruik een el cheapo Behringer 2642-desk mixer.

equate

fokking behringer amateur! ;)

Origineel geplaatst door Sander W

Jazeker wat denk jij dan check die gear list dan hoef je niet meer van die wannabe sarcastische grappen te maken >:|

Een gearlist betekent volgens mij alleen maar dat je teveel geld uitgeeft aan apparatuur...8>

Maar je zou natuurlijk een pro kunnen zijn... waarin weet ik nog niet... maar het kan

Gezellig dat je er ook bent Sander W welkom:biertje:

Origineel geplaatst door olafmol
fokking behringer amateur! ;)

Maakt geen ruk uit waarop je afmixt als je maar goede oren hebt das belangerijker dan een goede mixer :fuckoff:

Origineel geplaatst door ><i

Een gearlist betekent volgens mij alleen maar dat je teveel geld uitgeeft aan apparatuur...8>

Maar je zou natuurlijk een pro kunnen zijn... waarin weet ik nog niet... maar het kan

Thx man gezellig dat jij er ook bent koffie ? :koffie:

Origineel geplaatst door ><i

Tis maar wat je er zelf voor over heb 8), en Pro is een groot woord8>

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back