Wie gebruikt wat?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Javier, jij ook welkom.... neem een :biertje:

En Sander W bedankt voor de koffie ;)

Ik mix gewoon af op mijn MotU, in de computer... lossless :P Klijn beetje gepiel af en toe... maar resultaten zijn ok..

Origineel geplaatst door ><i

Ik mix gewoon af op mijn MotU, in de computer... lossless :P Klijn beetje gepiel af en toe... maar resultaten zijn ok..

Relaxed toch ik zeg altijd maar zo als je er maar lol in hebt dan ben je puik bezig :engel: 8)

Thanx voor het :biertje: , smaakte goed.

Het maakt toch ook niet uit wat je gebruikt, als jij zelf maar tevreden bent met het resultaat wat jij behaalt, een ander heeft er toch altijd wat op aan te merken, trouwens die MotU is best wel smulle 8P.

Zit er zelf ook aan te denken om een MotU aan te schaffen, kan jij mij vertellen of het goed en probleem loos werkt?? alvast bedankt voor jouw reactie :)

Origineel geplaatst door Sander W

Relaxed toch ik zeg altijd maar zo als je er maar lol in hebt dan ben je puik bezig :engel: 8)

HELEMAAL MEE EENS SANDER, het gaat om de lol die je er zelf mee heb das 10x belangrijker.:) :) :) :) :okdan:

Deze gek zou best wel .. moment even tellen

Deze gek zou best wel .. moment even tellen

1 euro en 47 cent betalen.. hij is namelijk beetje bluttos door zijn laatste aanschaf ...

Origineel geplaatst door olafmol
fokking behringer amateur! ;)

Ach ja, ik maak toch muziek met alleen maar ouwe meuk, dus dat valt niet zo op...

;)

equate

Kijk eens, nog een troll.. ik kan het ook hoor !

troll.jpg

Origineel geplaatst door krz
Kijk eens, nog een troll.. ik kan het ook hoor !

troll.jpg

Eej man is je vader afgevallen de laatste keer dat ik hem zo zag had ie toch wel wat meer kilootjes >:|

Ook sander doet zijn best de trollen te voorkomen!

Ook sander doet zijn best de trollen te voorkomen!

Eej man is je vader afgevallen de laatste keer dat ik hem zo zag had ie toch wel wat meer kilootjes >:|

Rustig rustig, neem nog een :biertje: ;)

Hij bedoelde het erg leuk!!!

Re: Ook sander doet zijn best de trollen te voorkomen!

Re: Ook sander doet zijn best de trollen te voorkomen!

Rustig rustig, neem nog een :biertje: ;)

Hij bedoelde het erg leuk!!!

Ik bedoelde het ook erg leuk
:biertje: cheers man

Re: Re: Ook sander doet zijn best de trollen te voorkomen!

Tussen bedoelen en zijn zit een wereld van verschil. ;)

www.vandale.nl

:doei:

:biertje: cheers man

tnx 8o)
ff :peukie:
en :koffie:
dan ff :walker:
zo terug

pffff....boring shit hier....

Kan me herinneren dat mark bell een van de platen van bjork bijna geheel in reason heeft gemaakt...

braging over je apparatuur...ach.....beetje treurig niet? ken mensen met een bak apparatuur, die precies weten hoe ze alles moeten afmixen en aansluiten en welk nnootje waar gezet moet worden, maar absoluut soul- en funkloze muziek maken...dus...

hou gewoon lekker op met dat gelul hier...ga lekker trance, elektro, elektroclash, gabber, hardhouse of techno maken....(house, van die echte dj sneak filter house, heb ik hier nog nooit gehoord....)

Ole...en zo...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back