Welke muis??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hazes

Vind ik leuk
Ik wil een nieuwe muis kopen. Heb nu twee computers en maar één muis en dat werkt niet heel handig (luxe probleem). Ik denk zelf aan een logitech, daar mijn huidige muis ook van logitech is en erg lekker in de hand ligt. Moet ik alleen nog kiezen uit:

met draad of draadloos,
optisch of balletje.

Een draadloze optische muis lijkt mij het meest praktisch maar ik heb ook wel eens gehoord dat die dingen nou niet het best werken. Wie heeft er adviezen? Alvast bedankt.

Dit heeft echt helemaal niks met synths te maken, dus heb ik de thread naar Algemeen [overig] veplaatst.

Voor pure computer zaken kun je het best een computer-forum raadplegen. Dit is een synthesizer forum.

Re: Welke muis??

Origineel geplaatst door Hazes
Een draadloze optische muis lijkt mij het meest praktisch maar ik heb ook wel eens gehoord dat die dingen nou niet het best werken. Wie heeft er adviezen? Alvast bedankt.

ik heb een draadloze optische van logitech. werkt prima en ligt super in mijn zweterige klauwen. go buy it.

Optisch is naar mijn mening een must, nooit geen last meer van stof tussen t balletje :)

draadloos heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me behoorlijk vervelend als je je pc gaat opstarten en je muis beweegt niet omdat de batterij leeg is... maargoed, daar heb ik verder geen ervaring mee..

Heb zelf een optische logitech met n draadje (zo'n blauwe met n rood lampje d'r in) en die werkt zeer goed!

Origineel geplaatst door matt second
Voor pure computer zaken kun je het best een computer-forum raadplegen. Dit is een synthesizer forum.

Heus? :confused: Wellicht heb ik 'm in een verkeerde thread gezet, waarvoor excuus. Ik vind de vraag echter wel legitiem, daar veel synth-gebeuren met een pc gedaan kan worden (je gelooft het niet, maar het is echt waar!). Als ik erbij had gezet welke muis het prettigst werkt icm Reaktor of SX op mijn audio pc, had het dan wel gemogen?

Heus? :confused: Wellicht heb ik 'm in een verkeerde thread gezet, waarvoor excuus. Ik vind de vraag echter wel legitiem, daar veel synth-gebeuren met een pc gedaan kan worden (je gelooft het niet, maar het is echt waar!). Als ik erbij had gezet welke muis het prettigst werkt icm Reaktor of SX op mijn audio pc, had het dan wel gemogen?

vragen, opmerkingen, klachten voortaan in het feedback forum aub ! :)

Hahhha zou gewoon naar petsplace gaan en het probleem daar voorleggen!!!!8o)

Origineel geplaatst door matt second
vragen, opmerkingen, klachten voortaan in het feedback forum aub ! :)

Twee keer fout in één thread; ik ben me er eentje. Volgende keer beter :erm:

Twee keer fout in één thread; ik ben me er eentje. Volgende keer beter :erm:

drie keer ! :)

Gewoon een optische muis me'j een droadje via de PS2.
Werkt keigoed.

Model is persoonlijk. Erg belangrijk IVM RSI.
Zelf heb ik Logitec wheel mouse.

Da's een makkelijke keuze. Een optische muis met een draadje.
Een bal hapert nog wel eens (erg irritant) en een draadloze muis weigert nog wel eens als de ontvanger niet goed staat.

Ik heb laatst een optische muis van Trust gekocht. Goed ding en niet duur.

ik heb een logitech cordless wheelmouse en die's ook fijn. Gratis gekregen bij m'n @home abonnement :)
De logitecht mouseman (laatste NIETdraadloze versie) is trouwens de fijnste muis ooit

Ik zou zeggen, ga ze gewoon proberen. De betere computerzaken hebben een groot deel van hun muizenassortiment uitgestald liggen zodat je ze kunt proberen. Wat de één een fijne muis vindt is voor de ander ronduit een k*tding. Ikzelf zou nooit met een MX-700 van logitech kunnen werken omdattiie zo groot is en voor mij te veel knoppen heeft waar ik constant tegenaan druk. En toch is het ding populair..... Als ik nu een nieuwe zou kopen, zou ik een optische met draad kopen. Niks geen gezeur met stof, maar ook niet met connectknopjes en lege batterijen.

mensen, allemaal vriendelijk bedankt voor jullie moeite. Ik zal nog wel even laten weten wat het geworden is.

Gegroet!

ik zou gaan voor een optische muis met draad van Logitech ofzo :)
ik heb een draadloze optische Trust muis gehad, en die werkte gelijk NIET goed, hij hing om de 10 minuten en dan moest ik de batterijen weer ff loshalen... en die batterijen zitten in de muis zelf, wat de muis merkbaar zwaarder maakt.. een lichte muis werkt echt veel fijner (en volgens mij ook minder RSI opwekkend...)

Het is de logitech mx500 geworden. Niet draadloos, wel optisch. Vandaag mee gewerkt en tot nu toe bevalt hij erg goed. Nogmaals bedankt voor de antwoorden.

:( Leuk hoor, voor niks aan Mickey gevraagd of ie even uit Disneyland kon komen.. :D

Succes ermee, he? ;)

nah je moet optisch met draadje nemen. die draadlozen hebben vaak problemen. ook mbt. halogeen lampen en weet ik het allemaal... gewoon met draad. werkt altijd het beste...

Gebruik al 2 jaar een vobis muis van 10 Euro met
een andere muis krijg ik last van mijn pols.

met een bal en een draadje en een wieltje :kroon:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back