HELLUP!! TR505 problemen

Emmie

Stamgast
hee,

wist even niet waar ik deze thread onder moest gooien dus ik plaats hem even hier. Moderators mogen hem wel verplaatsten hoor als hij ergens anders wel goed staat.

Maar het probleem !!

De lage tom van mijn Tr505 heeft het begeven!! Alles geeft geluid behalve mijn lage tom.
Hij is weggevallen in alle nummers die ik ermee heb gemaakt en de lage tom button stuurt nog wel midi (en de interne sequencer ziet hem wel) dus de button is nog ok. Het is dus de alleen het geluidje wat het niet meer doet. Wie heeft dit vaker gehad of weet hoe je dit moest oplossen. Ik ben al langs musichouse geweest en die zeiden dat ze hem eerst moeten onderzoeken voordat ze weten wat het is. Ging mij minimaal 50 euro kosten als ze er al maar een halfuurtje mee bezig waren..dus even zo proberen. Heeft iemand info voor mij of kent iemand een persoon die dit kan maken voor mij? Of moet ik deze maar gewoon verkopen aan iemand die de interne sounds niet gebruikt en dan een "nieuwe" tr kopen.

wie helpt??

Emmie

50 Euro voor er een half uur naar laten kijken zou ik niet doen voor onder de 100 Euro heb je een nieuw soms dik onder de 100.Wat er kapot is kan een aantal dingen zijn.
Het gluid doet het ook niet via midi ?

is mischien idiote vraag van me: maar staat je volume wel open op je tom? (volume intern te regelen)

anders weet ik er geen raad mee.. voe hoeveel doe je hem weg? ik kan wel sequencertje gebruiken :)

Origineel geplaatst door RVooh
is mischien idiote vraag van me: maar staat je volume wel open op je tom? (volume intern te regelen)

Check even in Manual Play-mode wat het level is.
level 0 = geluidsvolumevolume 0

en idd voor zo'n 50-75 eur kan je wel een andere tr505 scoren.

ja hoor!

Als het geluid op nul staat, dan speelt hij hem dus ook niet meer af in de andere songs.

Ik ben een rukker.

slotje!

Zo stom is dat nu ook weer niet hoor.

Het is mij ook wel eens gebeurd dat ik m'n synth op "local off" had staan.
Dan hoor je ook niets, als je even stand-alone wil spelen zonder sequencer.:stupid
(gebeurt je maar één keer.)

Vins.

nog even voor de duidelijkheid.

bij musichouse rekenen ze bij een reparatie 30 euro opstart kosten en dan 35 euro per uur. Daarom kwam in op de 50 euro voor ongeveer een half uurtje. Zij hebben mij ook geadviseerd een andere TR te kopen, maarja...repareren zat in mijn hoofd :P en dat hoeft dus helemaal niet meer hehe

Origineel geplaatst door Emmie
nog even voor de duidelijkheid.

bij musichouse rekenen ze bij een reparatie 30 euro opstart kosten en dan 35 euro per uur. Daarom kwam in op de 50 euro voor ongeveer een half uurtje. Zij hebben mij ook geadviseerd een andere TR te kopen, maarja...repareren zat in mijn hoofd :P en dat hoeft dus helemaal niet meer hehe

hehe khad beter gezwegen, kon ik mischien nog een goedkope 505 scoren ;-)

Laatst gewijzigd:
Back