Portable Studio
Stamgast
Dus een samenvatting voor beter geluid : een mega-tafel die amper in huis past is beter, semi pro klinkt rommelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En zo is 't ook.. heb 'm ook staan de ghost, ben zelf nieteens 'pro' bezig en zal nooit claimen dat ik dat ben.En ik ben degene die de Ghost een semi pro tafel noemt... en dat is het ook. Beetje een wannabe pro studio console. Dan zou ik zoeken naar een Sapphyre, 3200 of 2400 serie
Dus een samenvatting voor beter geluid : een mega-tafel die amper in huis past is beter, semi pro klinkt rommelig.
, geen krakende faders of pots. Mijn M3700 begin je de ouderdom hier en daar wel te merken.
Heb maximale breedte van ongeveer 1.20, voor een 16/24 kanaals 8-bus mixer, liefst met flink wat aux met send EN returns(tot 12 stuks...). Ga daar maar eens aanstaan![]()
Is een GS3 van A&H aan te raden? Of is Soundcraft echt een slag beter?
Gedoe hoor, ik zou het liefst ook gewoon zonder mixer werken(mn geluidskaart heeft een 80-bits mixer intern) maar vooral voor mn 808 en 909 werkt dat gewoonweg niet. Die moeten echt los uitgemixt en dan is 8 in echt teveel 1 drumbak tegelijk.