http://www.musik-produktiv.de/ ervaringen

Als je nu eerst eens het hele verhaal van begin tot eind verteld want ik heb persoonlijk niets dan goeds te melden over dit bedrijf.

Het hele verhaal? Dat had ik toch al vermeld. Heb dus iets besteld, order bevestiging gekregen en verder niks meer vernomen. Ik heb ze nog 2 maal gemaild maar helaas hebben ze niet teruggemaild. Lekkere service.

Tja in je eerste mail zou je kunnen opmaken dat je "iets" anders hebt gekregen dan besteld. Vandaar dat je niet duidelijk overkwam. Verder zie ik nergens een tijdsbestek staan waarin dit heeft plaatsgevonden. Mijn snelste levertijd bij deze zaak is 4 dagen geweest. De langste 14 dagen. Ik weet niet hoe lang jij hebt gewacht voor je mailtjes ging versturen.

3 weken geleden besteld.

Ik kreeg overigens net toen ik m'n mail ophaalde het bericht dat het mailtje wat ik de 28ste had gestuurd
niet bezorgt kon worden:

Final-Recipient: rfc822; info@musik-produktiv.de
Action: Failed
Status: 4.4.7 (delivery time expired)

Dus ik zal nogmaals en mailtje sturen. Maar dan nog, op m'n mailtje van een week of 2 geleden is
nog niet geantwoord.

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, en m`n vader die er ook bestelt ook niks.

1 keer was m`n Multiface kapot, mailtje gestuurt kreeg een stikker (soort van postzegel) terug die ik op de doos moest plakken en kon hem mooi gratis retouren, week later had ik weer een goed werkende geluidskaart.:)

Ja ok, heb woord klote al vervangen, hoewel het in het topic toch blijft staan zo te zien.
Maar toch vindt ik het een slechte zaak dat er niet even contact opgenomen wordt.
Ik neem toch aan dat ze een bepaalde levertijd hebben en als het produkt niet op voorraad is,
dan moet de klant daar toch van op de hoogte gebracht worden.
Ik heb geen zin om naar duitsland te bellen.

Origineel geplaatst door sander
Ja ok, heb woord klote al vervangen, hoewel het in het topic toch blijft staan zo te zien.

ik heb het daar ook even aangepast

Origineel geplaatst door sander
Ik heb geen zin om naar duitsland te bellen.

klinkt als "ik durf niet naar duitsland te bellen"....

hehehehe

Je wil toch weten wat er met de door jouw bestelde spullen aan de hand is?
Ik zou gewoon bellen, weet je meteen waar je aan toe bent.
Het is makkelijker om niet op een mailtje te reageren (of het raakt kwijt)
dan iemand die opbelt niet te woord te staan...toch?

Als je belt gewoon Nederlands lullen, je hoeft je niet altijd aan te passen... jij bent immers klant. :duivels:

Origineel geplaatst door krz
Als je belt gewoon Nederlands lullen, je hoeft je niet altijd aan te passen... jij bent immers klant. :duivels:

de meeste Duitsers verstaan ook Engels hoor...
Hoe zou jij het vinden als een Fransoos je op zou bellen en alleen Frans zou praten?

volgens mij werken daar ook mensen die Nederlands spreken, en Engels kunnen ze bijna allemaal..

Origineel geplaatst door equate
de meeste Duitsers verstaan ook Engels hoor...
Hoe zou jij het vinden als een Fransoos je op zou bellen en alleen Frans zou praten?

Wie past zich altijd aan? Juist, de Nederlanders... de Duisters lullen hier ook gewoon Duits.. maar dit is totaal offtopic.

Origineel geplaatst door krz
Wie past zich altijd aan? Juist, de Nederlanders... de Duisters lullen hier ook gewoon Duits.. maar dit is totaal offtopic.

[totally off-topic]
Ach ja...wat zijn wij Nederlanders toch weer zielig.. boehoehoe =(
Niemand spreekt onze taal... die stomme... ehm ... "Duisters" ?
[/totally off-topic]

Origineel geplaatst door equate
[totally off-topic]
Ach ja...wat zijn wij Nederlanders toch weer zielig.. boehoehoe =(
Niemand spreekt onze taal... die stomme... ehm ... "Duisters" ?
[/totally off-topic]

Niet zielig, veel te meegaand, daar moet een halt aan toegeroepen worden ! :Z

En nu ben ik pissig. Wil ik gaan bellen, wordt dat nummer niet door TELE-2 geaccepteerd. G*dverdommne.
Nergen te vinden welk nummer ik ervoor moet toetsen om alsnog via KPN te bellen, helpdesk niet te bereiken. :(

Zo hehe, eindelijk contact gehad en natuurlijk was m'n order of naam niet in het systeem terug te vinden.
Heb afgesproken om orderbevestiging die ik gekregen had daar ze toe te mailen en dan hoor ik als het goed is morgen wat. Ik ben er eigelijk al van overtuigd dat ik pech heb. De DX-200 leveren ze geeneens meer.

Ik had een Yamaha An200 besteld, steeds snelle reactie op mails enzo maar uiteindelijk kreeg ik m'n bestelling niet omdat 'ie uitverkocht was... Toen voelde ik me natuurlijk wel genaaid, maar goed ik heb nu een an1x :kroon:

Back