Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Op forums zijn er mensen die een synth van 100% tot 0%,en omgekeerd kunnen ontleden en uit de doeken kunnen doen,en ontleden en weer ontleden met IQ praat dat je er stil van staat!waarom zou vernieuwing altijd weer exact het oude na moeten doen moeten inhouden...?
je zou ook kunnen zeggen dat synths van nu klinken zoals men ze vroeger graag had willen laten klinken...
maar enfin...
zo gek is dat niet, er zijn monteurs die aan lambo's en ferrari's sleutelen maar er zelf niet 1 hebben...
Om even de korg oasys gebruikers nog een trap na te geven , Korg toch![]()
Voel niks.Een trap van een oasys gebruiker des te meer.Om even de korg oasys gebruikers nog een trap na te geven , Korg toch![]()
Dat is nu eenmaal de regel met de duurdere apparatuur, er komt altijd een goedkopere versie van. Toch denk ik dat de Oasys wel wat speciaal blijft.
Ik heb inmiddels mijn Kronos in bestelling gezet :-)

Dat is waar , misschien een gebaar van Korg om de Plug-ins voor de
korg oasys vrij te geven.
Ben trouwens zelf een tijdje korg oasys bezitter geweest en ja
het blijft een mooie synth , niet alleen om op te spelen maar ook om naar te kijken![]()
Op forums zijn er mensen die een synth van 100% tot 0%,en omgekeerd kunnen ontleden en uit de doeken kunnen doen,en ontleden en weer ontleden met IQ praat dat je er stil van staat!
Maar een muzikaal nummer schrijven?????????
Dat is nu eenmaal de regel met de duurdere apparatuur, er komt altijd een goedkopere versie van. Toch denk ik dat de Oasys wel wat speciaal blijft.
Ik heb inmiddels mijn Kronos in bestelling gezet :-)

De plugins vrij geven......denk dat vele Oasys gebruikers die al hebben,wat ik eerder nog een mooie zet van Korg zou vinden is, dat ze de nieuwe ontwikkelingen (als die er gaan zijn want dat is nog niet duidelijk) op sequencer gebied van de Kronos zouden doorvoeren naar de Oasys,al is dat tegen een kleine betaling,want volgens mij is de code achter
de Kronos redelijk hetzelfde dan de Oasys,je ziet zelfs op de spec's dat de Kronos 4 sporen tegelijkertijd kan opnemen
zoals de Oasys,maar de Kronos heeft maar 2 ingangen ;-)
Ook de menu's lijken me vrij identiek,maar ken niets van programming,wie weet komt er meer bij kijken als dat,
de M3 zijn OS en code was duidelijk anders en de nieuwe ontwikkelingen van die zijn sequencer was blijkbaar niet gemakkelijk te porten naar de Oasys als ik op Karma-lab forum daarover las.
Maar het verschil tussen de Oasys en Kronos lijkt me zo klein dat het mogelijk moet zijn,
maar waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd.