Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
(Ga niet op de moderator wachten voor dit mogelijke nieuws ...)[/url]
De oasys koste 8000 euro(8Hell no ...
![]()
en 76 versie 7000 euro in het begin,je hadt nog niet eens de ms-20,de polysix,mod-7 die je moest bijbetalen,en dat zit standaard in de kronos,ssd vervangt de hard disk,dus geen mechanische of gekraste disken.Kan niet alle nieuws gewoon terug zelf door de leden op de frontpagina geplaatst worden zonder goedkeuring?
Dat was wel een tikkeltje gezelliger vond ik. Als er echt onozeliteiten tussenstaan kunnen die nog altijd door een mod gedelete worden.
Toch?
http://www.novamusik.com/search.aspx?type=Manufacturer&keyword=35&mid=35
Vind ik wel erg meevallen.... Ik heb ooit mijn supernova 2 gekocht voor 4000gulden...dan is dit toch wel iets anders voor een klein beetje meer. en dat in een tijd waar een brood 2 euro 50 kost en een bloemkool 3.
En dat was de rackversie...

61 toetsenversie omgerekend 2999 dollar = 2.272,14 euro....
Vind ik wel erg meevallen.... Ik heb ooit mijn supernova 2 gekocht voor 4000gulden...dan is dit toch wel iets anders voor een klein beetje meer. en dat in een tijd waar een brood 2 euro 50 kost en een bloemkool 3.
En dat was de rackversie...

In die specs staat dat er meerdere VCO's VCF's en VCA's in zitten?
Zal wel weer marketing onzin zijn.
"Nu wordt u was echt pas schoon-onzin"
Mag ik een verzoekje doen? Een synth zonder endorsement van Jordan Rudess, ééntje maar dit jaar?
Bonuspunten als je er niet heel snel toonladders bij hoort spelen.