[Trance] Randy Anthony - Nippon

Ik heb niet geskipt.. en hij klinkt lekker hier.

Ik vind alles wel heeel ver weg/diep klinken, hierdoor krijgt hij wel een echte trance feel. Maar alle leads/bassen hebben nu dezelfde rol. Misschien kun je die main lead wat minder reverb geven zodat die echt overheerst.

Kick + bass klinkt goed!

Luister nu over oortjes, dus zal morgen nog eens luisteren op monitors.

Insgelijks. thnx!

Klinkt hier ook goed. Niet mijn smaak dus geskipt en weer btje terug want kmiste de intro van de kick na je break maar dat intro was er niet.... terwijl verder in de track genoeg fx ertegenaan gegooid word... opzettelijk?

Alles klopt verder wel. Kick is erg in de voorgrond maar zo willen de kids t he... Alleen vraag ik me sterk af of dit nog werkt anno 2011 ?

In ieder geval goeie productie. Grtz

Ik vind hem wel ok. beetje te veel vengeance sound i.d.d. was 3 jaar geleden een dikke sound, maar nu wordt alles toch weer wat doffer en meer groovy.

maar een lekker in your face "full on" trackie

Ok, luister hem nu op monitors.

Maar mooie track!! Er mogen van mij wel wat minder saw-waves in maar dat is smaak.

Hi all!!

Tnx voor jullie reply!
Ik ben het met jullie eens dat het misschien niet helemaal up-to-date is naar de huidige trance "maatstaaf" maar zoals mijn nick onderschrift al zegt; ik probeer graag dingen ;) Was in 2009 ooit begonnen met deze track maar nooit echt afgemaakt, dus vandaar

Anyway, ik vind em zelf ook nog wel een beetje leeg en wilde ff weten wat jullie daarvan dachten :)

hij klink vet lekker breed en dik.
de Piano maakt het ook lekker
Vertel me is welke soft synths heb je gebruikt :D

draai hem is voor de 2e keer :P

Groet V-synth

Sound is prima. Leuke break, piano stopt wat te spontaan, leuke sounds van je melodie. Die kick hoort er niet echt op 3:30, daarna ook erg spontaan wat percussie en bassline erin.. hmm zonde! Jammer dat je hier de spanning niet goed door bouwt naar je climax, doet de track niet goed. Verder prima trance plaatje hier !

hi Stevy!

Tnx voor je reaktie! Ik was zelf ook al niet tevreden met die opbouw maar wilde eens proberen om die kick er in te laten knallen :) Verder denk ik dat een aantal effecten hier en daar de boel wat meer mee kunnen trekken naar de climax.

Wanneer het me lukt, ga ik even sleutelen aan m'n track :)

edit: typo

Back