Reggae Theorie

Een canadese ( ja echt ) producer die nu in Nederland zit. De nederlandse ganja zal zo zijn positieve invloed gehad hebben. Lekkere stoffige dub zoals t hoort.:peukie:

leuk al die filmpjes.
beetje lastig alleen om de nuttige productie info er nog tussen uit te vissen :(

dingen over jah, zion en babylon zeggen schijnt ook erg belangrijk te zijn.

Ryan Moore (twilight Circus) Rookt niet.... woont in Limburg idd al heeeeeeel lang.

Vond het erg aannemelijk om hiernaartoe te verhuizen vanwege het progressieve blowbeleid.
Verkeerde aanname dus..hoe dan ook, de man maakt dub als een echte rasta. Ik zou haast zeggen, ik steek dr zelf wel eentje op, maar ben zelf al een aantal jaartjes gestopt met roken van die "rommel".
Ik werd er niet in elk geval niet creatiever van..

Dit bandje zou ik trouwens graag eens live willen zien, coole gasten, vette reggae/dub

Heb wel een filmpjes van ze gezien dat ze met 6 of 7 man op een podium staan van 2x2,5 meter in een kleine tent waar ze met hun hoofden tegen het tentdoek aan staan te spelen, maar grooven dat het deed, damn, wat een groove, helaas staat dat filmpje niet meer online (of ik kan het niet vinden, als iemand het weet, dan graag.. )

Maareuh.. :halleluja

@ de TS.... Ik zou zeggen kom morgen avond/nacht naar Amsterdam... Gebouw Trouw.
Jah Shaka dance op het King Shiloh soundsystem. Shaka is de master of soundsystem. Genoeg inspiratie zal er voorbij komen en kan je vibes voelen van de roots community.

@ de TS.... Ik zou zeggen kom morgen avond/nacht naar Amsterdam... Gebouw Trouw.
Jah Shaka dance op het King Shiloh soundsystem. Shaka is de master of soundsystem. Genoeg inspiratie zal er voorbij komen en kan je vibes voelen van de roots community.

precies! als je echt de vibe wil doorgronden, gewoon doen zoals Dubsreator zegt :okdan:
(ik neem zelf trouwens wel oordoppjes mee voor de zekerheid ;) )

Dit is voor mij het ultieme reggae nummer, luister vooral naar de begin break van de drums, geniaal!!!

Dub side of the moon is geniaal, het hele album!

Back