Pimpampeter
Muziekfabriek
Nou, er is 1 leuke functie, de rest is allemaal al bestaand, of beter door anderen gedaan. Het automatisch detecteren van een tempo track scheelt tijd, das handig.
Verder: Midi note expression, wat een mop. Alle serieuze vst bouwers doen er (nog) niet aan mee, dus dat heeft voorlopig al helemaal geen zin. Of je moet al je platen willen maken met Halion Sonic, en dus de yamaha motif samples.
Na t zien van de filmpjes ben ik NOG minder onder de indruk. En das knap, van Steinberg... hahaha
Verder: Midi note expression, wat een mop. Alle serieuze vst bouwers doen er (nog) niet aan mee, dus dat heeft voorlopig al helemaal geen zin. Of je moet al je platen willen maken met Halion Sonic, en dus de yamaha motif samples.
Na t zien van de filmpjes ben ik NOG minder onder de indruk. En das knap, van Steinberg... hahaha
Stilstand is achteruitgang, ook in de DAW markt. Als jou dat niet bevalt, prima. Ook voor jou is er altijd nog de optie om volledig hardware te gaan.
, maar dat was nog best lastig vond ik, in al de andere daw's kon ik toch net niet de werkwijze van mijzelf kwijt die ik mezelf aangeleerd heb in cubase. Gelukkig was cubase 5 wel bruikbaar en waren de problemen over, anders had ik over moeten stappen op apple en logic omdat dat het beste alternatief voor mij was. Maar goed, zover is het gelukkig niet gekomen.