Cubase 6

Pfwjjjj, O Zo gelukkig was ik met de update van Cubase 4 Ess naar Cubase 5 Essentials,
zo twijfelend ben ik nu nog steeds om voor Cubase 6 te gaan...

Zo is Cubase Elements 6 helemaal zonder midi... ???
Soit, updaten naar Artist 6 is nu ook weer niet zo duur...

Alé, ik vind't toch straf dat er niks midi inzit, in de elements versie... ??

http://www.steinberg.net/en/products/cubase/cubase6_feature_comparison0.html
http://www.steinberg.net/en/newsandevents/news/newsdetail/article/cubase-elements-6-released-1570.html

Laatst gewijzigd:
ja ??? Ik zie: midi insert effect: 0, en geen midi effect plugins,,
Wel 64 midi tracks, maar dat is voor VST Synths denk 'k !!??

Ik gebruik de Transformer Midi Plugin als Midi channel filter in Cubase 5 Ess, vandaar..

ja ??? Ik zie: midi insert effect: 0, en geen midi effect plugins,,
Wel 64 midi tracks, maar dat is voor VST Synths denk 'k !!??

Ik gebruik de Transformer Midi Plugin als Midi channel filter in Cubase 5 Ess, vandaar..

Tsja, dat zullen ze dan wel geschrapt hebben om mensen naar de Cubase Artist versie te krijgen.
Hij heeft dus wel MIDI, maar geen insert poorten meer............minpuntje voor ze. Maar daarvoor is het de Essentials versie die geen drol kost natuurlijk. Maar wel raar dat de eerdere goedkoopste versies het wel hadden, en ze het er nu uithalen. Maar dat hebben ze met de Artist versie ook gedaan. Die is ook meer uitgekleed dan de oude Studio versie.

Ach zo, okey, :) tja, Ik heb nu meer zin om te updaten van Cubase 5 Ess naar Cubase 5 via 2de hands..
En ik heb Cubase 6 trial geprobeerd, maar 't was ni echt m'n ding.
Soit, dat zal wel liggen aan de manier waarop ik ermee werk ...

Soit, dat zal wel liggen aan de manier waarop ik ermee werk ...
tja,... hehe :)
IK gebruik cubase met de hercules FW 16/12 alleen als midi insert effect en VST synth..
Niet om te DAW arrangen/Tekenen... Midi is nog steeds live met SoundStudio op de Amiga..
Met Cubase Essential 5 gaat dat perfect.. Met Cubase 5 Full heb ik mss sidechain van Cubase zelf...
Ook de Falcon mixers automation kan ik recorden en terug afspelen,
om zo een Multitrack DAW arrangment te hebben :)

Back