Filmmuziek

gobat

Ingeburgerd
Hallo beste mensen,

Ik vroeg mij af of er ook mensen zijn die filmmuziek maken met hun synthesizer? Ik vind filmmuziek echt gewelidig om naar te luisteren, en graag zou ik ook zoiets eens maken. Maar ik ben dus vooral nieuwsgierig naar de muziek van mensen die dit genre toepassen in hun muziek.

Is er eigenlijk zowiezo een plek op internet te vinden, waar iedereen zijn of haar muziek kan 'exposeren', zodat mensen die muziek kunnen downloaden, beluisteren en er een oordeel over kunnen geven? :geslaagd:

Veel succes met het maken van muziek!

*Enjoy your emotion*

GoBat

tja ik maak muziek die hmm wat weg heeft van progressive rock, klassiek, jazz en meer van die gein (new age etc.). kan idd ook voor films gebruikt worden. beetje Tony Banks achtige stijl (heeft voor 4 films soundtracks gepent...)

Luister eens naar de drie laatste stukjes op m'n EScene site. Zie onder.
Intense 'film' muziek.

Filmmuziek, stockmuziek, muziek voor games. Allemaal leuk om uit te proberen. Heb diverse nummers in dat genre gemaakt. En jammer genoeg dat er op het forum maar een aantal mensen zijn die op dat vlak bezig zijn. Het merendeel zit toch wel in de dance/techno/4x4 maat muziek. En natuurlijk nog ook de andere diverse stijlen.

Maar eh, laat maar eens wat horen. ;)

nou ja misschien heb ik ook wel een paar tracks gemaakt die je in die stijl zou kunnen plaatsen

game muziek kan ook erg goed zijn, ben een beetje fan van Nobuo Uematsu, componist van alle Final Fantasy spellen

Back