Welke moet ik nemen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RSB

Whoehahaha
Welke auto kan ik het beste nemen om synths mee op te halen.
Wat voor een huis is het beste om muziek in te maken.
Welke kleding kan ik het beste dragen in de studio.
Wat voor een lampje geeft het mooiste licht in mijn hokje
Wat is het beste dieet voor inspiratie
Welke kleur muurverf zorgt voor creativiteit in de studio
Welke koelkast maakt de minste herrie voor in de studio
En niet te vergeten, welk huisdier is het beste in de studio....
etc etc

kennen jullie ook een paar van die soort "ontzettend synth-gerelateerde" vragen.
Post ze dan aub hier.

Welke auto kan ik het beste nemen om synths mee op te halen. Een stationbak
Wat voor een huis is het beste om muziek in te maken. Hutje op de hei
Welke kleding kan ik het beste dragen in de studio. Geen, totaal naakt neemt het minste stof mee.
Wat voor een lampje geeft het mooiste licht in mijn hokje Een roze
Wat is het beste dieet voor inspiratie redbull en cola
Welke kleur muurverf zorgt voor creativiteit in de studio Alweer roze
Welke koelkast maakt de minste herrie voor in de studio phillips
En niet te vergeten, welk huisdier is het beste in de studio.... Vleermuis

Welke wijven kun je het beste scoren met varierende hardstyle bassdrums???
Hoe krijg ik een hardstyle lead zo breed dat ie links en rechts van de aarde tot in een ander universum rijkt?
Welke engelse termen, waar voor een perfect nederlands alternatief voor is, zijn het stoerst om rond te bazuinen om je als producer te profileren???

Dit zijn toch de meest prangende op het moment...

Zoals een ander forummember zegt:'Produceren, vaak en veel" is de inspiratie weer eens op jongens? tracks bouwen, posten, reviewen, daar gaat het om, al dit off topic geneuzel is enigsinds oninteressant. Bijkomend voordeel, als je in je studio bezig bent hoef je je ook niet druk te maken over noobvragen zonder inhoud.... :D

*Nonsensical statement involving softsynths*

SUBNOTE: Wat wil TS hiermee bereiken? Graag verwijs ik naar het feedback subforum.
(Niet dat de mening van TS over elke post behalve hardware niet 100% duidelijk is).

Zoals een ander forummember zegt:'Produceren, vaak en veel" is de inspiratie weer eens op jongens? tracks bouwen, posten, reviewen, daar gaat het om, al dit off topic geneuzel is enigsinds oninteressant. Bijkomend voordeel, als je in je studio bezig bent hoef je je ook niet druk te maken over noobvragen zonder inhoud.... :D

ik zou zeggen neem een voorbeeld aan je eigen woorden, als er iemand kampioen onzin threads maken is hier dan ben jij het wel. Hoeveel 909 threads heb je al op je naam staan.....? 8o)

wat kunnen huilerds het beste in hun achterste steken als ze weer s niet synth-gerelateerd aan t oldwhoren zijn

Document1, beleef jij eigenlijk nog wel plezier aan dit forum?, kijk voor de gein eens even in je eigen posthistorie en zie hoe 99% van je posts bestaan uit het uitdelen van sneren naar andere members. Ik heb je nog nooit op een constructieve post kunnen betrappen, ik heb tevens nog nooit een track van je mogen beluisteren. Wat doe je hier eigenlijk, behalve inhaken op posts om je frustraties te spuwen?

gast, over dat racisme, waar dit ABSOLUUT GEEN PLEK voor is
minimaal de helft daarvan is jouw eigen interpretatie
je kan die post ook anders lezen
zet nou s een stap naar elkaar toe met zn allen
ik beloof dat ook te doen
als we genoeg stappen zetten kunnen we grouphuggen ok?

[edit] dit is een vrij rare post geworden sinds die van document1 weg is :)[/edit]

Laatst gewijzigd:
jeetje wat een verhitte dicussie

is het niet gewoon beter alle threadtitels die beginnen met "welke" standaard te deleten?

Fjoesz, ik ben er toen maar verder niet op ingegaan, maar wil nu toch het e.e.a. wel even toelichten want het blijft verkeerd worden uitgelegd.

In het hiphop topic, maakte ik een opmerking over de nederlandse hiphop cultuur, waarbij het in is, om je als beschaafd nederlands jochie, je de straattaal aan te meten van een allochtoon fluisterend bontkraagje. bewust grammaticale fouten maken, jezelf een Arabisch accent aanmeten en denken dat je "de bomb" bent tussen je "matties" Terwijl ze thuis aan tafel gewoon perfect ABN kunnen spreken. Dus, het is gewoon een FAKE attitude, waar ook nog eens het afvalputje van de nederlandse samenleving als rolmodel wordt gekozen. DAAR ging het om. DAT is geen discriminatie maar gewoon een objectieve beschrijving. Dat degene die daar tegenop kijken en zich daarmee proberen te identificeren daarvan over de zeik gaan? soit, geeft alleen maar aan dat ze zelf ook prima voelen dat het e.e.a. gewoon lachwekkend is. Men kan rappen over "Mocro flava" "Bleekzscheten" en "bitches" maar "zandneger" voor wannabee bontkraagje is dan in deze contest in 1x discriminerd? kom op zeg....

het gaat om de aangemeten cultuur niet om ras of afkomst, en het is triest dat men dat ervan probeert te maken. Als er hier members zijn, die zich NIET bovenstaande cultuur aanmeten, maar zich wel beledigd voelen , dan hiervoor mijn oprechte excuses. het gaat expliciet om de hierboven omschreven groep.

Daartegenover staan members als Schoppenheer, die gewoon hun ding doen, tracks posten en totaal niks aantrekken van cultuur en attitude. Die gasten krijgen dan wel weer m'n respect. Je hebt hier gewoon veels te veel pubers die denken dat ze de nieuwe "D12" zijn en dat ze midden in hun "game" zitten. WAKE UP CALL......

ff inhoudelijk dan...

*Nonsensical statement involving softsynths*

SUBNOTE: Wat wil TS hiermee bereiken? Graag verwijs ik naar het feedback subforum.
(Niet dat de mening van TS over elke post behalve hardware niet 100% duidelijk is).

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is dat je hier (DSF) tegenwoordig elke onzin vraag kan posten zolang de woordjes "studio" "Synthesizer" of "muziek" er maar inzitten.

Dan word het ineens erkend als synth-gerelateerd, en dus automatisch DSF waardig.

peace out.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back