Welke moet ik nemen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Waarom staat dit nu opeens onder algemene discussie :?

Is toch een duidelijk een synthesizer-gerelateerde-hardware-vraag ?
Als deze draad nou bij overige-hardware werd gestopt kon ik het nog begrijpen

Maar omdat vrijwel niemand antwoord geeft op die vraag, maakt het dus Algemene-discussie waardig ofzo?

ik zou het fijn vinden als deze draad op slot ging
omdat ik dan niet meer in de verleiding kom om te reageren

o
jullie zijn allemaal jankerds trouwens =(

Welke auto kan ik het beste nemen om synths mee op te halen. Een stationbak

Fijn! Dan kan ik op dit forum dus mijn uiterst synthgerelateerde Octavia stationbak te koop aanbieden. Niet-roker! Geen flightcase erbij, niet alleen maar thuis gebruikt, geen cv maar wel automatische airco, nauwelijks gebruikt met 44000 km. Superwarme bak met die verwarmde elektrische spiegels. Vette klank met dubbele uitlaat. Geen 32 voices of RAM expansion, maar wel 1.9 diesel met dikkere turbo dan Paul Elstak heeft. Geen inversed keys, maar wel zilver metallic. Net als de Synthi en Arp2600 heeft hij ingebouwde speakers, 10 maar liefst met een Xplod met line in die zo hatseflats rechtstreeks de EQ ingaat. En omdat een vraagprijs verplicht is op dit forum, 8500€. Geen interesse in ruil tenzij een Detomaso Pantera. Wordt niet verzonden, maar thuis afleveren is een mogelijkheid.

Ik denk dat dat geen probleem mag zijn met de policy hier.
Ik zou het alleen geen auto noemen dan maar een synth-ophaal-kar noemen.
Het moet wel duidelijk synth gerelateerd zijn natuurlijk.

;)

Nee, eerder een hondenslee met SYNTH bernards ervoor..

RSB, waarom denk je zelf dat het onder het huidige subforum terecht is gekomen?

Je begint een topic puur om maar weer eens ergens tegenaan te schoppen. Je bent binnen synthforum bekend als iemand die elke zoveel tijd iets te zeuren heeft omtrend dit onderwerp en zo ook weer dit nieuwe onderwerp.

Algemeen (overig) komt niet op de frontpage, dat is een 2e reden waarom je onderwerp verplaatst is. Persoonlijk zou ik het passender vinden om de boel naar feedback te verplaatsen maar aangezien je doelstelling niet is om feedback te geven maar om te provoceren is dat ook weer niet echt de juiste plek voor je topic.

We kennen inmiddels je mening al een jaar of 2 en constante herhaling is echt niet nodig. Je kunt blijkbaar moeilijk leven met het feit dat iets als software tegenwoordig erg belangrijk is geworden, zoveel is duidelijk. Echter is dit de realiteit en je zult er mee moeten leren leven of op zoek moeten gaan naar een ander forum waar de discussie wel exclusief over hardware plaatsvind.

Conclusie is dat je relaas nogal vermoeiend en storend begint te worden. Als iets je niet boeit negeer je het en begeef je je binnen delen van het forum die je wel interesseren, is dat echt zo lastig? Je hoeft er echt niet elke keer tegenaan te schoppen, zoals gezegd is je mening al lang en breed bekend.

Ik neem aan dat je ook begrijpt dat een topic als deze alleen maar onzin reacties gaat krijgen, je hebt immers zelf de voorzet gegeven.

het is een beetje jammer dat sommige mensen hun synth vreugde laten afhangen van de hoeveelheid threads die slechts ende alleen bij hun passen... ga dan lekker analoog freaken met je stuff ipv je ergeren aan SF...

En zo waar zit jij toch ook deze onzin te lezen, het schuitje waar jij in zit is niet veel groter dan die van mij blijkbaar. Welkom aan boord schipper :P

Het is altijd wel grappig dat de mensen die het meeste zeuren, dit forum ook het meest als hangplek gebruiken :D kan geen toeval zijn :D

Kijkt naar eigen registratiedatum en postcount... kijkt omhoog en lacht.

Het is altijd wel grappig dat de mensen die het meeste zeuren, dit forum ook het meest als hangplek gebruiken :D kan geen toeval zijn :D

Daarnaast is het makkelijk om te zeuren over zaken als je daarnaast zelf ook geen verschil maakt.
TS kan zo bijvoorbeeld erg graag zeuren over het feit dat er weer eens software op de frontpage staat terwijl hij nooit een hardware nieuwtje post om het verschil te maken.

Misschien is er wel gewoon meer nieuws op software gebied? :engel:

Wat een gefrustreerd topic is dit zeg, ga muziek maken, mischien kom je dan nog eens ergens.......

Ik denk dat het een mening uiten is en niet gefrustreerd zijn..

Niet iedereen is even onverschillig namelijk en heeft wel wat te zeggen over bepaalde gang van zaken.

Ik lees NRC handelsblad. Moet ik daarom elke dag zeuren over de telegraaf?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back