Welke moet ik nemen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die van 6 is niet zo sterk, het was al een tegenpost op de Hyves draad.
Net zoals deze draad zeg maar. 8o)

Die 7 is wel lekker off-topic idd. :D Maar ook daarbij was het niet mijn idee, ik heb alleen een oude draad die gesloten was opnieuw leven ingeblazen omdat er toen toch veel animo voor was.

Nog even blijven zoeken, en de echte waardeloze RSB draad komt vanzelf bovendrijven.

gelukkig is er bij Klank Geluid en Theorie wel afwisseling te vinden.............................

Attachments

• SFKGT.jpg
    SFKGT.jpg
    29,6 KB · Bekeken: 86
vind ik wel, RSB heeft er nog al een handje van om periodiek de knuppel in z'n eigen hoenderhok toe gooien :) even los van dat we natuurlijk nu 10tallen posts kunnen gaan quoten in de diverse "ik ben RSB en schop graag tegen xyz categorieen aan" waar hij zelf daar even hard aan meedoet.

het "resistance" zit bij hem blijkbaar veel dieper dan alleen in analoog ;)

gelukkig is er bij Klank Geluid en Theorie wel afwisseling te vinden.............................

:D :halleluja

vind ik wel, RSB heeft er nog al een handje van om periodiek de knuppel in z'n eigen hoenderhok toe gooien :) even los van dat we natuurlijk nu 10tallen posts kunnen gaan quoten in de diverse "ik ben RSB en schop graag tegen xyz categorieen aan" waar hij zelf daar even hard aan meedoet.

het "resistance" zit bij hem blijkbaar veel dieper dan alleen in analoog ;)

Ik begrijp je uitleg maar ik bedoelde dat die search link van jou niet werkt.

ok, nou 6, crux is kleine 7K resultaten over 134 pagina's, you'll get my drift :)

Wat een droeftoeters zijn jullie. :')

Bericht door een moderator:
Goed !!! ...alles is uitgepraat en de strijden zijn gestreden.Het gaat nu nergens meer over. Er gaat maar een slotje op , en voor verdere discussie's verwijs ik naar de "weinig opzienbarends draad [Of is dit weer te opzienbarend ?]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back