Welke moet ik nemen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
als dat soort bullcrap in algemene discussie staat...
ik vind ook veel draden die wel over synths gaan of aanverwanten weinig toevoegen
het fok gedrag zit m vaak meer in reacties en onbegrip
maar goed..
wat was ik ook alweer aan het doen.. ow ja, kijken of de wind dat hoopje zand op mn dakraam nog weg gaat blazen

Fjoesz, ik ben er toen maar verder niet op ingegaan, maar wil nu toch het e.e.a. wel even toelichten want het blijft verkeerd worden uitgelegd.

In het hiphop topic, maakte ik een opmerking over de nederlandse hiphop cultuur, waarbij het in is, om je als beschaafd nederlands jochie, je de straattaal aan te meten van een allochtoon fluisterend bontkraagje. bewust grammaticale fouten maken, jezelf een Arabisch accent aanmeten en denken dat je "de bomb" bent tussen je "matties" Terwijl ze thuis aan tafel gewoon perfect ABN kunnen spreken. Dus, het is gewoon een FAKE attitude, waar ook nog eens het afvalputje van de nederlandse samenleving als rolmodel wordt gekozen. DAAR ging het om. DAT is geen discriminatie maar gewoon een objectieve beschrijving. Dat degene die daar tegenop kijken en zich daarmee proberen te identificeren daarvan over de zeik gaan? soit, geeft alleen maar aan dat ze zelf ook prima voelen dat het e.e.a. gewoon lachwekkend is. Men kan rappen over "Mocro flava" "Bleekzscheten" en "bitches" maar "zandneger" voor wannabee bontkraagje is dan in deze contest in 1x discriminerd? kom op zeg....

het gaat om de aangemeten cultuur niet om ras of afkomst, en het is triest dat men dat ervan probeert te maken. Als er hier members zijn, die zich NIET bovenstaande cultuur aanmeten, maar zich wel beledigd voelen , dan hiervoor mijn oprechte excuses. het gaat expliciet om de hierboven omschreven groep.

Daartegenover staan members als Schoppenheer, die gewoon hun ding doen, tracks posten en totaal niks aantrekken van cultuur en attitude. Die gasten krijgen dan wel weer m'n respect. Je hebt hier gewoon veels te veel pubers die denken dat ze de nieuwe "D12" zijn en dat ze midden in hun "game" zitten. WAKE UP CALL......

Mja dat je jeugd dat doet heeft te maken met afzetten en sociale invloeden etc... vergeet niet dat de hersenen van jeugd in heftige ontwikkeling is, daardoor doen ze nu eenmaal domme dingen. En omdat jij niet tot dezelfde "groep" behoort kunnen mensen daar idd verontwaardigd door raken.... maargoed....

Wat betreft bullshit draden onder algemeen, tja blijf daar dan weg.
Soms zijn bs draden gewoon om te lachen toch? Dat is al genoeg imo. (onder algemeen dan he)

Je hebt gelijk, misschien moet ik gewoon vaker wat aan de kant blijven staan toekijken ipv m'n mening te geven, :D goed punt!

nu: Grouphug!

en on topic: je voelt hem al aankomen "welke VSTi lijkt het meeste op een echte TR-909" :D

Welke vragen mag ik niet stellen van de SF politie?

Als ik een welke topic zie, word ik toch altijd weer nieuwsgierig.... (ja, naar de domheid vd vraag)
Beetje jammer dat veel ''welke-mensen'' te lui zijn om eerst even te zoeken op internet, of om zelf na te denken over hun vraag...maarja, niemand is verplicht zinnig te antwoorden.

Ik ben voor een punten systeem, waarbij alle leden getoetst worden op hun synth kennis,
en dat vragen alleen zichtbaar worden voor mensen van hetzelfde niveau of een hoger,
haha, dus een level 1 synth kennis , kan geen vraag stellen aan een level 10. (de alwetend uber synthgod) : ) : )

ps de lengte en geschatte waarde van je gearlist en uren dat je geregistreerd lid bent, wegen natuurlijk ook zwaar mee ......

rby-foods-awake-sleep-caffeine-istock-de.jpg

het gaat om de aangemeten cultuur niet om ras of afkomst, en het is triest dat men dat ervan probeert te maken. Als er hier members zijn, die zich NIET bovenstaande cultuur aanmeten, maar zich wel beledigd voelen , dan hiervoor mijn oprechte excuses. het gaat expliciet om de hierboven omschreven groep.

Te laat Raphie ,.... mijn neefje is zeer boos,... en al onderweg ! :P

attachment.php

Attachments

• Jesus_nigger.jpg
    Jesus_nigger.jpg
    104,3 KB · Bekeken: 75
Raphie, je staat al op mn negeerlijst maar helaas werkt dat niet voor quotes, je weet er weer een mooi punt aan te lullen, uiteraard kijk ik vol overtuiging naar mensen als lil wayne en zijn ze mijn bedkamerhelden. Grote posters overal op de muur. Wel grappig dat je je rasistische inslag nu weer zit te verbloemen onder het mom van ja maar ik bedoelde het anders. het zal wel, ik zou mij als 40+ goed achter de oren krabben waarom ik mij nu in godsnaam zo druk maak over een muziekstroming waar ik zelf totaal niks mee heb maar wel de alles omvattende mening over heb. vooral waanhopig trens blijven maken op je zolderkamertje... die break die komt wel....... gelukkig heb ik voor een goed gevoel over mijn eigen muziek niet de bevestiging van een kudde schapen op een internetforumpje nodig.

Raphie, je staat al op mn negeerlijst maar helaas werkt dat niet voor quotes, je weet er weer een mooi punt aan te lullen, uiteraard kijk ik vol overtuiging naar mensen als lil wayne en zijn ze mijn bedkamerhelden. Grote posters overal op de muur. Wel grappig dat je je rasistische inslag nu weer zit te verbloemen onder het mom van ja maar ik bedoelde het anders. het zal wel, ik zou mij als 40+ goed achter de oren krabben waarom ik mij nu in godsnaam zo druk maak over een muziekstroming waar ik zelf totaal niks mee heb maar wel de alles omvattende mening over heb. vooral waanhopig trens blijven maken op je zolderkamertje... die break die komt wel....... gelukkig heb ik voor een goed gevoel over mijn eigen muziek niet de bevestiging van een kudde schapen op een internetforumpje nodig.

Document1 wederom alleen maar beledigingen in een post van jou:
- Ik lul er geen punt aan, jij voelt je aangesproken, mijn mening is nog exact gelijk
- je noemt me wederom een racist.
- Wat heeft Lil Wayne te maken met "fluisterende bontkraagjes" ?
- wat heeft leeftijd te maken met muziek?
- hoe weet jij met welke muziekstromingen ik wat heb?
- wat is in godsnaam een "alles omvattende mening" ? moet ik dat afzetten tegen een "onvolledige mening" ?
- wat is waanhopig?!?
- Tis goed dat je blij wordt van je eigen muziek, word ik ook, misschien eens wat delen?
- Nu terloops het hele forum maar een kudde noemen?

Sorry hoor, maar wie moet er nu volwassen worden?

Heheh, jullie blijven grappig :halleluja

Ik blijf erbij, als je al deze mensen op 'n meeting hebt en ze bier geeft zijn ze kei gezellig :P

Welke vragen mag ik niet stellen van de SF politie?

Als ik een welke topic zie, word ik toch altijd weer nieuwsgierig.... (ja, naar de domheid vd vraag)
Beetje jammer dat veel ''welke-mensen'' te lui zijn om eerst even te zoeken op internet, of om zelf na te denken over hun vraag...maarja, niemand is verplicht zinnig te antwoorden.

Ik ben voor een punten systeem, waarbij alle leden getoetst worden op hun synth kennis,
en dat vragen alleen zichtbaar worden voor mensen van hetzelfde niveau of een hoger,
haha, dus een level 1 synth kennis , kan geen vraag stellen aan een level 10. (de alwetend uber synthgod) : ) : )

ps de lengte en geschatte waarde van je gearlist en uren dat je geregistreerd lid bent, wegen natuurlijk ook zwaar mee ......

Ben je nou echt voorstander van een puntensysteem zoals jij dat omschijft?

Wie bepaald dan of ik genoeg weet of niet? Aan de hand van een vragenlijstje die iemand dan opsteld? Enig idee hoeveel variabelen er zijn? Zowieso is bepaalde informatie voor mij echt niet van belang die voor een ander wel van noodzaak kan zijn. Als ik niet weet hoe ik een dikke hardcore kick moet maken dan wilt dat niet gelijk zeggen dat ik niet goed weet toch? ( de trackpolitie heeft t stiekem al eens uitgelegd , daar niet van..)

Naar mijn mening dus complete onzin, een systeem dat nooit gaat werken.

@ Raphie & Doc

Wat zijn jullie trouwens lekker met modder aan het gooien zeg! Zijn we niet allemaal volwassen hier?
Oke, ik kan er af en toe ook wel wat van mja, vaak blijf ik ook op de achtergrond en denk bepaalde dingen alleen maar.

Jij bent gefrustreerd, nietes, welles, ja maar jij ook..., huil huil, waarom draait dit altijd uit op een bash raphie topic (voel je niet zo snel aangevallen, ik lees weleens posts van je waar je het echt over jezelf afroept.. tikkeltje minder arrogant en en andere manier van comminuceren mag ook wel ;)), waarom trekken mensen zich wat aan van een ietwat vervelend taalgebruik richting de gekleurde medemens, of hoe je dat natuurlijk wilt opvatten, zandneger bijvoorbeeld is nou niet bepaald een schokkende term..
Mijn vader heeft kanker, ja daar moet je ook mee leren leven. Om nu op straat elke oetlul die niet in de gaten heeft wat hij zegt aan te spreken op wat er uit zijn mond komt rollen.. Sja.. Gaat een beetje ver niet?
Mensen, niet zo bitter en laat iedereen lekker in zijn waarde (ja, heb ik zelf ook af en toe veel moeite mee..)

Doc je bent een vieze witte hiphopneger, Raphie je bent een 40+er (ouwe lul) die op zijn zolderkamer 13 in een dozijn trens maakt, oja, je bent ook een klootzak omdat je meer gear hebt dan ik heb. Zo hebben we dat ook weer gehad..

Oja.....

Op het einde van de werkdag hebben we allemaal een onderbroek aan en stinkt je kontgat evenveel als die van je buurman.

@VcOvCa
Kom maar op met dat bier... je weet het!

Laatst gewijzigd:
Op het einde van de werkdag hebben we allemaal een onderbroek aan en stinkt je kontgat evenveel als die van je buurman.

@VcOvCa
Kom maar op met dat bier... je weet het!

Heheh.. jij kent mijn buurlan duidelijk niet :D

Z'n buurman heeft hoogstwaarschijnlijk een stoma.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back