6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maar ook daarbij was het niet mijn idee, ik heb alleen een oude draad die gesloten was opnieuw leven ingeblazen omdat er toen toch veel animo voor was.nou, ik heb er een aantal malen zeer krachtig op geklikt maar de link is nog steeds niet brokenDie van 6 is niet zo sterk
even los van dat we natuurlijk nu 10tallen posts kunnen gaan quoten in de diverse "ik ben RSB en schop graag tegen xyz categorieen aan" waar hij zelf daar even hard aan meedoet. 
gelukkig is er bij Klank Geluid en Theorie wel afwisseling te vinden.............................

vind ik wel, RSB heeft er nog al een handje van om periodiek de knuppel in z'n eigen hoenderhok toe gooieneven los van dat we natuurlijk nu 10tallen posts kunnen gaan quoten in de diverse "ik ben RSB en schop graag tegen xyz categorieen aan" waar hij zelf daar even hard aan meedoet.
het "resistance" zit bij hem blijkbaar veel dieper dan alleen in analoog![]()
het resultaat van het klikken op die link resulteert in geen enkele resultaten idd...Die link is ook niet zo sterk.
da's vreemd bij mij is het dit https://www.synthforum.nl/forums/search.php?searchid=5024297 en dat brengt dit
|
Bericht door een moderator:
|
|
|