Stemronde Synthforum Sample Contest

Stemronde Synthforum Sample Contest

• Track 1

Stemmen: 1 1,5%
  • Track 2

Stemmen: 12 18,5%
  • Track 3

Stemmen: 2 3,1%
  • Track 4

Stemmen: 8 12,3%
  • Track 5

Stemmen: 0 0,0%
  • Track 6

Stemmen: 5 7,7%
  • Track 7

Stemmen: 2 3,1%
  • Track 8

Stemmen: 0 0,0%
  • Track 9

Stemmen: 1 1,5%
  • Track 10

Stemmen: 4 6,2%
  • Track 11

Stemmen: 11 16,9%
  • Track 12

Stemmen: 6 9,2%
  • Track 13

Stemmen: 9 13,8%
  • Track 14

Stemmen: 4 6,2%

• Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquete gesloten .
Origineel geplaatst door DeLoN
Kan ik geen gedeelde 1e plaats met fuse delen, want op de internet poll heb ik op mezelf gestemd
Ik ook hoor. Je gaat toch niet iets maken wat je niks vind en er dan vervolgens niet meer achter staan? Ook al zijn andere tracks wellicht beter volgens je eigen?

psje aan fuse
Voel tog een beetje schuldig
Hehe, kom ook maar naar de meeting as 14 juni. Dan drinken we erop. ;)

Origineel geplaatst door DeLoN
Kan ik geen gedeelde 1e plaats met fuse delen, want op de internet poll heb ik op mezelf gestemd

Delon

psje aan fuse
Voel tog een beetje schuldig

Ik denk niet dat je je schuldig hoeft te voelen of wel Fuse? ;)
[edit] Ik zie net dat je al gereageerd heb terwijl ik deze zat te tikken [edit]

Grt. Ronald.

PS. Iedereen nog bedankt voor de veren, zit nu wel een beetje vol btw. :D

Origineel geplaatst door fuse
Ik ook hoor. Je gaat toch niet iets maken wat je niks vind en er dan vervolgens niet meer achter staan? Ook al zijn andere tracks wellicht beter volgens je eigen?

Hehe, kom ook maar naar de meeting as 14 juni. Dan drinken we erop. ;)

Ken jij m'n track niet masteren???
(denkt nog aan de mister dsf2002 comp):engel:

Op jezelf stemmen? Nou ja zeg! Had ik dat ook maar gedaan, dan had ik tenminste nog 1 stem gehad. Dat was nog een harde strijd om de laatste plaats, en dan moeten we die nog delen op de forum-poll ook!

Nou bedankt jongens, ik geef het op, ga al m'n apparatuur wegdoen... zie het niet meer zitten.... Vaarwel wreed forum.

Haha, nee hoor, sorry. IK BEKEN: IK WAS TRACK 5!!! Ongeveer een uurtje over gedaan, en dat hoor je ook wel. Is niet echt mijn genre ook, teveel naar New Order geluisterd laatste tijd misschien.

Origineel geplaatst door fuse
Tsja voor mij zijn het 4 en 13 met afstand van de rest 9, 11 en 14 vind ik ook wel goed en 2 eigenlijk niet zo.

4 vanwege de melodieen, details, goede mix en orginaliteit
13 vanwege de briljante akkoorden op het eind, mooie beat (zelf gemaakt zeker) en zeer mooie mix (lekker diep)

2) Track 4 Fuse

eigen roem stinkt !!!!! :)

*Kijkt onschuldig om zich heen*

Wat!? :D

Origineel geplaatst door matt second
2) Track 4 Fuse

eigen roem stinkt !!!!! :)

hahaha! :)
Ja, ik had al vanaf de eerste dag het vermoeden dat fuse de maker was van track 4....

Na deze opmerkingen maakte hij mij aan het twijfelen, maar toch wist ik het haast zeker. En anders zou nummer 13 uit zijn studio zijn gekomen.

ik had in die andere tread al geantwoord maar dat past ik gewoon ook ff hier....

whoooo - ik heb 2 punten gescoord !!!! nooit gedacht ! bedankt Endonyx ! ;o)

proficiat aan de winnaar mn : Delon ,alsook Fuse met 1 puntje minder -- en jazman met een leuke 3de plaats.

'k weet wel dat bij een volgende contest mijn niveau omhoog zal moeten. 'k heb wel de laatste dagen/weken niks meer kunnen doen door omstandigheden maar dat maakt niks uit - nog eens proficiat ! en ik zie al uit naar de uitleg hoe julie je tracks gemaakt hebben..

:okdan: :okdan: :okdan:

zou iemand erop tegen zijn om mijn track gemasterd op te sturen voor de cd, want een redelijke uitmix en mastering is erbij ingeschoten in die 7 uur die ik eraan heb gewerkt van donderdagnacht tot vrijdagoctend voor inleverdatum 8o)

ik ben gisteren ook nog maar ns begonnen met dat sample pakket :D

als ik zin heb om t af te maken plaats ikwel een linkje als er uberhaupt iemand in geinteresseerd is..

ik moet zeggen, ben er wellicht laat mee, maar vind t een heel goed idee, en contest in deze strekking :D

we want more!

Back