MacBeth M3X €995!!!

MacBeth M3X €995!!!

For a short period of time, the MacBeth M3X can be bought for €995!!! If anyone is interested in buying one- get back to me at: mail@macbethstudiosystems.com . This is a bargain for a precision hand crafted 3 oscillator/24dB/Oct filter synth, check out the Website for more details...:W
www.macbethstudiosystems.com

Dit is 1000 Euro goedkoper dan in de winkel. Ik kan me voorstellen dat je als winkel daar niet vrolijk van wordt..

Opzich wel een goede actie!

m3x%20slant2.jpg

Great price Ken!!:D

Dit is idd geen geld in vergelijking met de prijzen van de winkel!! In de us kost een macbeth ongeveeer 1400/1500 dollar en hier in Nederland 1995!
Als je nog een goeie monosynth met midi zoekt....doen!!

DAMN! Waar hebben we dit aan te danken? En hoe lang zou die actie duren?

JA de koopgekte heeft weer toegeslagen heeft weer toegeslagen! ! Ik wilde altijd al een Minimoog hebben maar dit is nog vetter!
Ik heb Ken gemaild. Hij had nog 7 exemplaren (nu nog 6 dus) die voor deze prijs weg gaan. Shipping is 35 euro dus voor 1030 ben je het mannetje! Dat is echt FUCKING CHEAP voor zo'n mooi stukje synthgeweld.

Mensen die binnenkort in mijn studio over de M3X willen heen komen kweilen kunnen bij mij kaartjes kopen a 20 euro de stuk.... ;)

Iemand nog een minty condition Moog Prodigy kopen?

Gefelicieerd joh!

Denk dat er zeker over gekwijld moet gaan worden.

Wellicht dat er 2e hands nu ook een stuk goedkoper aan te komen is. (denk even lange termijn ;) )

Moeilijk, moeilijk!

Moeilijk, moeilijk!

Heb net een Moog Voyager in de states besteld en toch is dit aanbod aantrekkelijk. Ik kan nu al sowieso niet meer op vakantie maar zo'n M3X is misschien nog wel een bankroet waard! Moeilijk, moeilijk!! Mijn liefde voor monofone synths begint toch steeds groter te worden. Zelfs de Waldorf Pulse kan me ontroeren!! Helaas is dik polyfoon helemaal onbetaalbaar. Dan maar monofoon samplen en stacken ......maar eh ....... oei, toch wel heel interessant die M3X!!
Kwam trouwens tijdens wat speurwerk weer een leuk studio'tje tegen.

Re: Moeilijk, moeilijk!

Re: Moeilijk, moeilijk!

Origineel geplaatst door Lacrosse
Heb net een Moog Voyager in de states besteld en toch is dit aanbod aantrekkelijk. Ik kan nu al sowieso niet meer op vakantie maar zo'n M3X is misschien nog wel een bankroet waard! Moeilijk, moeilijk!! Mijn liefde voor monofone synths begint toch steeds groter te worden. Zelfs de Waldorf Pulse kan me ontroeren!! Helaas is dik polyfoon helemaal onbetaalbaar. Dan maar monofoon samplen en stacken ......maar eh ....... oei, toch wel heel interessant die M3X!!
Kwam trouwens tijdens wat speurwerk weer een leuk studio'tje tegen.
Ik denk zeker dat dit een bankroet waard is, hij heeft ook Cv-inputs en dergelijke voor het filter.
Waarschijnlijk wordt ie tweedehands echt niet goedkoper. Waarom zou dat? Ik vraag me alleen wel af of MH er blij mee is. Die hebben er nu eentje staan, die flink zal moeten dalen.... Of een maand wachten en hij is niet meer verkrijgbaar en dus zeldzaam... Wat zal het worden.... Zal de DX200 en AN200 in prijs dalen nu feedback ze weggeeft?

:smeris: Over die rollerator studio, die hadden we al eens gezien: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=4509 :smeris:

Laatst gewijzigd:
Hebben jullie wel eens aan de knopjes van dit prachtbeestje gezeten?

puur genot!

ik heb er net een besteld.
leuke vent die Ken, ik hoop hem volgedne week al tehebben

Van af waar worden ze verzonden, en hoe moet je het regelen?

Origineel geplaatst door marcuuu
Van af waar worden ze verzonden, en hoe moet je het regelen?
Gewoon Ken emailen en dan komen ze uit de UK.

Ik begin me al zo langzamerhand af te vragen of men zich gewaar maakt dat er een nederlandse Synthmaffia aan het ontstaan is. Als een zwart gat trekt zij wereldwijd alle koopjes ed naar zich toe. ;)

Nix op tegen toch :D enkelt nog niets terug van Ken (is m,n engels zo slecht)

Re: MacBeth M3X €995!!!

Hi, all! Things are going well! Can the people who made bank transfers for M3X synths please send me details on the date and time of transfer? I need to know who has paid what. So far, I can see one payment on my Internet Banking program Currently, I am having problems with my interenet provider- I'm trying to load up information on to my Website but my upload program/ISP/DNS stuff is not accepting my passwords! My Outlook Express has been having problems too- I can't get to read my emails. My ISP is forwrding all information that you all my be sending to me at my Yahoo! email address- it is: macbeth2600@yahoo.co.uk - please email me there, until I get my problems sorted out!
Johnny! Please can you translate this for everyone!
Thanks to all for such enthusiasm!
regards, Ken- struggling with computer problems!

Back