Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Ken
Hey! Grooveron! Ik ben blij dat u je M3X kreeg! Ik ben blij dat u de blik en het geluid mag. ..the anderze mensen zullen krijgen hun M3Xs spoedig- ik hoop. Ik heb niet geweten hoe lang het nemen zou om van Schotland aankomen. Ik gebruik een Engels aan nederlands vertaler programma!! Achting aan alle, Ken![]()
Origineel geplaatst door Ken
Hey! Grooveron! Ik ben blij dat u je M3X kreeg! Ik ben blij dat u de blik en het geluid mag. ..the anderze mensen zullen krijgen hun M3Xs spoedig- ik hoop. Ik heb niet geweten hoe lang het nemen zou om van Schotland aankomen. Ik gebruik een Engels aan nederlands vertaler programma!! Achting aan alle, Ken[/QUOTE
whooo een scottish /hollands vertaal programma ,..FAT
iedereen gelukkig met zn MC-BETHIE
ik geloof het wel
iemand al een mp3de trackje gemaakt om aan ons allen te laten luisteren
als het toch een mc beth/ken thread wordt,...
we weten nu hoe die er uit ziet ,...waffies/mp3ssssss
sccs
Hoe kun switchen tussen een MIDI gesyncte LFO en een 'losse' LFO? Alleen via MIDI of met een schakelaar of zoiets dergelijks?Origineel geplaatst door Nolet
De Implementatie van de LFO vind ik een beetje minder omdat ie alleen via midi te doen is. Je kan 'm wel weer syncen aan midi. Ook altijd handig!
Origineel geplaatst door mono-poly
ik zou dit niet pikken !!!![]()
Dat pik ik juist wel! Dan zie ik het maar als een soort limited edition.
Origineel geplaatst door Lacrosse
Hmm, mijn 3 oscillator leds zijn oranje i.p.v. rood .... die van jullie ook?