JohnnyBusca
rocket scientist
Re: Re: MacBeth M3X €995!!!
Het komt er op neer dat alles goed gaat, behalve met Ken's computer. Hij kan de betalingen zien, maar hij heeft problemen met data uploaden naar zijn website en met Outlook, daardoor kan hij zijn mail (macbethstudiosystems.com)niet lezen.
Hij vraagt nu of iedereen die betaalt heeft zijn of haar gegevens (datum, tijd en hoeveel je betaald hebt) naar het yahoo adres wil sturen. macbeth2600@yahoo.co.uk
Natuurlijk!Origineel geplaatst door Ken
Johnny! Please can you translate this for everyone!
Het komt er op neer dat alles goed gaat, behalve met Ken's computer. Hij kan de betalingen zien, maar hij heeft problemen met data uploaden naar zijn website en met Outlook, daardoor kan hij zijn mail (macbethstudiosystems.com)niet lezen.
Hij vraagt nu of iedereen die betaalt heeft zijn of haar gegevens (datum, tijd en hoeveel je betaald hebt) naar het yahoo adres wil sturen. macbeth2600@yahoo.co.uk

maar kijk er wel naar uit money transfer koste 51 Euro vond ik best veel, dus paar dagen langer wacht kost het maar 7 Euro 
dus als die '7' exemplaren op zijn dan houdt deze actie op? damn!

Jammer genoeg nog niet voor mij het is voor de zo veelste keer niet gelukt bij de bank.Maar morgen lukt het wel als ik z,n adres heb