MacBeth M3X €995!!!

Re: Re: MacBeth M3X €995!!!

Re: Re: MacBeth M3X €995!!!

Origineel geplaatst door Ken
Johnny! Please can you translate this for everyone!
Natuurlijk!

Het komt er op neer dat alles goed gaat, behalve met Ken's computer. Hij kan de betalingen zien, maar hij heeft problemen met data uploaden naar zijn website en met Outlook, daardoor kan hij zijn mail (macbethstudiosystems.com)niet lezen.
Hij vraagt nu of iedereen die betaalt heeft zijn of haar gegevens (datum, tijd en hoeveel je betaald hebt) naar het yahoo adres wil sturen. macbeth2600@yahoo.co.uk

Origineel geplaatst door fuse
Ik begin me al zo langzamerhand af te vragen of men zich gewaar maakt dat er een nederlandse Synthmaffia aan het ontstaan is. Als een zwart gat trekt zij wereldwijd alle koopjes ed naar zich toe. ;)
Hahaha...idd...we zijn een soort 'zwerm sprinkhanen'...moewahaahaa!

Ken's email werkt weer...

Bijna !!

Bijna !!

Kreeg zojuist een mailtje van Ken ... money transfer kennelijk geslaagd! de M3X komt nu ASAP!!
Kan niet wachten!! Misschien is het een idee voor een aantal liefhebbers onder ons om binnenkort wat mutitrack M3X demo's te posten nu er steeds meer mensen hier op het forum zo'n monster in huis hebben.
:{

Die M5 proto-demo's klinken trouwens helemaal om van te gaan kwijlen. Zou dan toch het moment naderen dat Moog geevenaard gaat worden. Als ik kritisch naar mijn Voyager luister en vervolgens naar de M5 demo's vind ik de M5 absoluut een synth om in de gaten te houden!

luister en huiver: M3X, M5 en Moroco Power!!

Wat mij betreft mag Macbeth nu al eervol in het rijtje van Moog, Arp, Sequential etc.

Ik moet nog 3 dagen wachten voor ik kan over maken =( maar kijk er wel naar uit money transfer koste 51 Euro vond ik best veel, dus paar dagen langer wacht kost het maar 7 Euro :D

oei, da's een aantrekkelijk aanbod zeg! vorig jaar heb ik op het punt gestaan er een te kopen voor zo'n dikke €1500,-
Maar over 2 weken gaat ik op vakantie :( dus als die '7' exemplaren op zijn dan houdt deze actie op? damn!
Iemand een Jen sx1000 of MS20 kopen? :)

en marcuu, wat bedoel je precies met 'langer wachten'. wat heb je precies geregeld?

en over die 'Dutch synthmaffia', in Duitsland kunnen ze er ook wat van als ik zie wat er op Ebay voorbij komt.
't is dan wel een veel groter land maar toch...

Ik bedoelde over maken via giro i.p.v. bank transfer wat 51 Euro kost voor het over maken.

Ja, overmaken bij de bank kostte mij 7 euro, dan duurt het als 't goed is 4 dagen voordat Ken 't geld heeft. Het kon bij mijn Rabobank ook in 2 dagen, voor 14 euro. Als het goed is heb ik ergens volgende week 'n M3X voor
995+35(verzenden)+7= 1037 euro. Mooi prijsje toch?

En Sander02, ik ben bang dat dit aanbod niet erg lang duurt. Ik denk eerlijk gezegd dat je nu al te laat bent. Mocht je het nog willen proberen, dan is het zaak dat je direct het geld kan overmaken.

Heeft al iemand z'n M3X ontvangen?

nop nog niet, ik zit met smacht tewachten

you lucky bastards

you lucky bastards

yep
fattuh synthies coming up ,...
nederland raakt vol !,...met ok spullen ,
[echt nooit gedacht] na een tijdje te dsfen ,er zoveel quality synthies hier rond zwerven
van de synton expanders tot de mc-beths in 7 voud en weer terug naar mn ,
eigen reality ;
teisco schop mijn kont auw-wauw!

wel een ok actie maar was dat nou alleen voor de DUTCHIES,..?
das aardig ,en ok reclame iedereeeen kent ken ,...nu toch?
tha R.

Nee, het was niet alleen voor nederlanders.

Op AH is er ook reclame gemaakt. Wist Ken veel dat er in Nederland meteen zoveel gekocht werden... :)

Ken mailde dit naar me I'm just about to send 3 M3Xs out today to the Netherlands :biertje: Jammer genoeg nog niet voor mij het is voor de zo veelste keer niet gelukt bij de bank.Maar morgen lukt het wel als ik z,n adres heb :D

Origineel geplaatst door marcuuu
Ken mailde dit naar me I'm just about to send 3 M3Xs out today to the Netherlands :biertje: Jammer genoeg nog niet voor mij het is voor de zo veelste keer niet gelukt bij de bank.Maar morgen lukt het wel als ik z,n adres heb :D

Jaaaaaaaah!!! Eindelijk!! vandaag verzenden ........... hoe lang zou dat duren vanuit Schotland???

Just can't wait!!

dan zal de mijne de 3de zijn:-)
ik kreeg ook en mailtje

Nu wordt het echt spannend! het is inmiddels dinsdag 20 mei 0:42 en ik voel de spanning stijgen; zou de M3X vanmiddag dan eindelijk haar nieuwe thuis bereiken?? Ken heeft iig niet gekozen voor UPS express of Fedex priority. Staat er straks zo'n schotse ruit voor de deur. Iemand anders de M3X inmiddels al binnen?
Can't wait any longer! Die nieuwe Don Hunt demo's op Macbeth's site zijn trouwens ook erg bevredigend. Die New-Yorker heeft gewoon 3 van die bakken staan waarvan 1 limited olive exemplaar

Back