MacBeth M3X €995!!!

Origineel geplaatst door Lacrosse
Iets laten horen van de M3X? Heb Ken beloofd een multitrackje te maken voor zijn site maar ik ben er nog niet aan begonnen. Ik heb een hele lieve vriendin die op dit moment veel aandacht verdient en krijgt maar zodra ik weer wat speelruimte heb komt er zeker een M3X track .... nog even geduld a.u.b.
:biertje:
Als je hulp nodig hebt, dan kom ik wel langs.. Ik bedoel uiteraard met het opnemen van een track.. ;)

Een synth niet kopen omdat hij te goed klinkt?

Nou ja, maakt toch niet uit. Als je er maar lol van hebt toch?

Origineel geplaatst door ironfreq
Groetjes van een twijfelende Vincent..... :confused:
En? Nog steeds aan het twijfelen?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En? Nog steeds aan het twijfelen?

Nope :D Ik heb toevallig vandaag bestelling gedaan... ik heb iig alle betaalgegevens van MacBeth gehad, dus ga morgen naar de bank om te kijken hoe ik het geld naar Schotland krijg :) Ik kan niet wachten...

En nog een meevaller, want had verwacht dat er nog flink bedrag aan BTW ofzo bij zou komen, maar dat schijnt dus niet het geval te zijn, volgens een gewaardeerd forumlid die er al 1 thuis heeft :)

Even een tip kijk de gegevens na die de Mvr bij de bank in vult voor dat je weg gaat dat scheelt een hoop tijd.

Origineel geplaatst door ironfreq

En nog een meevaller, want had verwacht dat er nog flink bedrag aan BTW ofzo bij zou komen, maar dat schijnt dus niet het geval te zijn, volgens een gewaardeerd forumlid die er al 1 thuis heeft :)

Ja, bij mij was het totaalbedrag inc. verzenden 1030 euro, plus 7 euro voor de bank transfer naar Schotland. Elke cent dubbel en dwars waard. Maar begrijp ik goed dat Ken ze nog steeds voor deze prijs wegdoet? Volgens mij heb je dan geluk gehad, of Ken is je aan 't matsen. Hoeveel forumleden hebben nu van die aanbieding gebruik gemaakt?

4 of 5 leden dacht ik.Op de hoofd pagina van z,n site had hij de prijs van 1130 euro gezet en na 2 dagen er af gehaald nu moet je mailen voor de prijs.Ik was 15 euro kwijt overmakings kosten + wisselen.40 euro porto valt best mee hij weegt 5 kilo.Ik kreeg enkelt geen pakbon en in de doos zat ook geen bon moet hem er nog over mailen.Ook cool het geheugen onthoud hij door een Eprom.

Origineel geplaatst door marcuuu
4 of 5 leden dacht ik.Op de hoofd pagina van z,n site had hij de prijs van 1130 euro gezet en na 2 dagen er af gehaald nu moet je mailen voor de prijs.Ik was 15 euro kwijt overmakings kosten + wisselen.40 euro porto valt best mee hij weegt 5 kilo.Ik kreeg enkelt geen pakbon en in de doos zat ook geen bon moet hem er nog over mailen.Ook cool het geheugen onthoud hij door een Eprom.

dus je was in totaal 1130+15+40=1185 kwijt?

Ik heb er dus ook een gekocht. Hij gaat morgen op de post, dus als het goed is heb ik hem na het weekend binnen. I.v.m. cashflow problemen verkoop ik hem gelijk weer door. Dus als iemand een gloednieuwe wil dan moet ie mij maar even mailen.

Ik was 1030+15 kwijt. 1130 stond later op z,n site

Jammer dat je hem weer weg moet doen Omiel hij moet zeker minimaal net zo duur kosten ? ;)

Origineel geplaatst door Transistor
hmmm, subscribers only.
Nietus...

Wat ik jammer vind is dat een M3X geen PWM heeft. Wel alle drie de VCOS een andere breedte (10, 25 en 50%) maar geen PWM. Dat vind ik jammer.

Verder jammer dat er geen Sinus op de VCOs zitten. Voor het betere FM werk kan dat toch wel zeer handig zijn.

Wat ik zelf trouwens wel heel tof vond is dat als je een VCO gebruikt om iets te moduleren dat dan de mixer knop van je VCO meteen de amout van de modulatie regelt. Dat vind ik goed gevonden.

Verder de 10x ronddraaiende tune knoppen :okdan: en het filter..... Erg goed!

Nou, ik heb er nu ook eentje en ik moet zeggen dat het toch wel een heeeel erg lekkere synth is. Tjongejonge, wat een geluid. Ik ben vanaf nu echt over van VA naar A...

Ik ga sparen voor de M5 die Ken voor 1300 GBP in de markt gaat proberen te zetten.

Ken: :halleluja :okdan:

Nou, ik ben even alle M3x draadjes omhoog aan het schoppen uit pure vreugde! Ik heb dus Omiel's M3x gekocht -ik moest er wel mijn AN200, DX200 en MS2000 voor verpatsen- en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Wat een heerlijke bak!
Ik ga nu zeker verder sparen voor de M5. Ken hoopt 'm voor 1300 GBP te kunnen leveren. VET!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nietus...

Wat ik jammer vind is dat een M3X geen PWM heeft. Wel alle drie de VCOS een andere breedte (10, 25 en 50%) maar geen PWM. Dat vind ik jammer.

Verder jammer dat er geen Sinus op de VCOs zitten. Voor het betere FM werk kan dat toch wel zeer handig zijn.

Wat ik zelf trouwens wel heel tof vond is dat als je een VCO gebruikt om iets te moduleren dat dan de mixer knop van je VCO meteen de amout van de modulatie regelt. Dat vind ik goed gevonden.

Verder de 10x ronddraaiende tune knoppen :okdan: en het filter..... Erg goed!

Ja PWM had ik ook wel fijn gevonden. Die Sinus mis ik iets minder, maar ik hou dan weer wel van 'n HPF op z'n tijd. En als die VCOs nog 'n octaafje lager konden zouden ze nog interessantere LFO taken kunnen vervullen. Maar ja, als je dat allemaal wil, dan moet je lekker op de M5 wachten. Ondertussen heeft de M3X een fiks aantal mogelijkheden waar een Minimoog stikjaloers op zou zijn, en daar ging het ook stiekem wel 'n beetje om. En noem mij een moderne analoge synth met even goed geluid, en meer mogelijkheden, voor dezelfde prijs.... Die bestaat niet.

Origineel geplaatst door n0_key
Ik ga sparen voor de M5 die Ken voor 1300 GBP in de markt gaat proberen te zetten.

Ik doe wel mee dan. (1850€ is wel prijzig trouwens)
Elke maand naar de bloedbank en voordat je het weet heb je hem bij elkaar gespaard.

Origineel geplaatst door n0_key

Ik ga nu zeker verder sparen voor de M5. Ken hoopt 'm voor 1300 GBP te kunnen leveren. VET!

= 1,848.43 EUR

De mijne komt er nu eindelijk aan...

De mijne komt er nu eindelijk aan...

Het geld is eindelijk binnen bij Ken en die gaat 'm nu fabriceren... can't wait :D Volgende week gaat 'ie op de bus als het goed is...

Ik vroeg hoeveel hij dacht er ongeveer gebouwd te hebben en hij dacht dat er wereldwijd zo'n 180 nu zijn...:{

Origineel geplaatst door lo-fi
= 1,848.43 EUR

Koel, ik heb mijn eigen koersrekenmachine! Doe je ook vertalingen? :D

Tja, een 2de hands A6 of een M5. Menseljkerwijs een onmogelijke keuze, dit vereist ingrijpen door een hogere macht. De staatsloterij ofzo 8o)

En grappig genoeg zijn beide types ook benamingen van snelwegen. :)

En gewoon ouderwets sparen kan ook hoor. Net zolang totdat er weer nieuwere en vettere types uit zijn dan kun je deze vast wel kopen. ;)

Back