Koop je de synth's voor de Fun of.....

Ach, koopziekte is het nog niet. Dan had ik nog wel even andere spullen hier staan. En mijn bankafschriften worden meestal net weer op tijd aangevuld door mij salaris, dus het is wel te doen.

Het is iets anders. En net zo triest als mensen die hun GTI'tje nog verder verkrachten met 3-spaaks velgen, spoilers, skirts en grotere woofers 8o)

Maar goed, ik heb het wel naar m'n zin, en daar gaat het tenslotte om...

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
koopziek heet dat. daar is psychologische hulp voor te krijgen trouwens, voor de mensen die zich ècht in de schulden steken en hun bankafschriften niet meer open durven te maken enzo

Hey Ic3, mtlhead hier! ;)

Had toch wel verwacht dat je dan de term GAS zou introduceren...

GAS (gear acquisition syndrome) = An uncontrollable urge to buy the best gear available.

Lijkt me toch dat er hier dan veel GAS-patienten zijn :D

Je wilt toch gewoon meer mogelijkheden en beter klank.

Ik heb wel een limiet voor me zelf gesteld. Ik heb een 16-kanaals mengpaneel en vol=vol. Dus als ik iets nieuws wil, dan moet er ook iets uit (quo synths dan).
En natuurlijk wil ik op den duur nog een betere compressor en een betere enhancer e.d..

En het blijft natuurlijk ook gewoon je hobby. En je hobby mag wat kosten. Wat dat precies is, is voor iedereen verschillend natuurlijk.
Ik probeer er wel op te letten dat het werkbaar blijft. 5 synths is voor mij echt de max. Maar ik kan natuurlijk altijd een synth verkopen en er een betere voor terugkopen.

tis hierzo echt geen koopziek. Heb gewoon wat interresante bakken uitgezocht die bij MIJN smaak en stijl passen. Ik doe gewoon rustig alles kopen en naja gewoon aan de gang. Tis geen drang ofzo maar ook geen noodzaak want zonder red ik het ook (zoals nu dus...) maar als ik het heb vind ik het toch wel interresant. want wat voor geluiden kan je er uit krijgen en hoe zet je die in je composities weg. maar ik koop ze niet voor de fun. Ik verzamel ze ook niet. Alles wat ik koop koop ik om dereden dat ik ze nodig ga hebben en dat ik er ook echt wat mee ga doen (noemt geen namen...)

Elke nieuwe synth is gewoon iets anders er zijn er geen 2 dezelfde en het is gewoon ongelofelijk leuk van een goede synth te hebben en zelf de geluiden kneden met je handen en vloeken voor dood als er weer iets happert en obsessief uitkijken naar andere synths. Het is geen hobby, HET IS EEN LEVENSSTIJL :)

Origineel geplaatst door Desmo
Hey Ic3, mtlhead hier! ;)

Had toch wel verwacht dat je dan de term GAS zou introduceren...

GAS (gear acquisition syndrome) = An uncontrollable urge to buy the best gear available.

Lijkt me toch dat er hier dan veel GAS-patienten zijn :D

Dude! wat doe jij hier joh?

Back